Віталій Різник для УП

Майдан в інформаційній війні

Необхідна Інформаційна служба Майдану, яка б вела узгоджену інформаційну боротьбу проти темників та пропагувала імідж Майдану.

Влада використовує темники. Вони розповсюджуються на телеканалах, поміж політиків та спрямовується на "електорат". Наша боротьба з темниками обмежується зневагою до телеканалів та політиків.

Потужної відповіді темникам немає.

Ефективним засобом проти темника на час революції міг би стати такий-собі "світлик" – узгоджена позиція всіх опозиційних сил, яка буде дорівнювати позиції майдану. Темами ж "світлика" можуть бути будь-яка з великої бази позитивних інформаційних запасів, яка чомусь не використовується на повну силу.

Реклама:

Необхідна Інформаційна служба Майдану, яка б вела узгоджену інформаційну боротьбу проти темників та пропагувала імідж Майдану.

Такі позитивні речі як:

– безпека та дисципліна на Майдані;

– чистота на Майдані;

– відсутність та недопустимість алкоголю на Майдані;

– привітність та взаємодопомога на Майдані;

– підзвітність та економіка Майдану;

– відсутність корупції на Майдані, –

– повинні використовуватися набагато активніше. Ці тези можуть бути використано для листівок, які роздаватимуться в метро, а також в інших містах. Вони можуть бути на бігбордах, на блокнотах, ручках і мільйонах інших речей.

Треба залучати дизайнерів та художників, які й без того підтримують майдан усіма силами, робити конкурси на найкращі ідеї інформаційних акцій тощо.

Акції потрібно оголошувати за тиждень до їхнього початку – тоді ці оголошення матимуть час, щоб облетіти тисячі сторінок на ФБ та Вконтакті, а також бути оголошеними на незалежних каналах, як, наприклад, з акцією про перше віче 24 листопада на Європейській площі. Такі акції будуть мати великий ажіотаж.

Ці ідеї мають бути першочерговими на виступах політиків у містах. Замість заяв, що ми скинемо режим – потрібно говорити про порядок, підзвітність, корупцію.

Це те, що об'єднує всі регіони України. Без винятку. "У вас брудно на вулиці? Вам нахамили в ЖЕКу? Від вас вимагають хабара? – тоді вам до нас на Майдан. Ми боремося проти цього".

Політичні партій тут ні до чого.

До тітушок потрібно говорити не "розходьтеся по домівках", як було в суботу біля ЦУМу, а – "ставайте до нас і розкажіть про це своїм рідним та друзям, у нас один ворог".

Влада не втомлюється робити дискредитаційні заяви про Майдан, серед яких – підкидання трупів, закиди про погроми, бруд, гроші Заходу тощо. Ми маємо пам'ятати, що рівень їхніх дискредитацій визначає наша інформаційна політика.

Якщо розвернемо широку кампанію стосовно чистоти та дисципліни Майдану – то заставимо знизити рівень дискредитацій. Влада буде намагатися тишком-нишком підкидати на майдан сміття. Якщо звіт Майдану увійде в інформаційний "світлик" – то не буде питань стосовно грошей Заходу.

Головою інформаційної служби повинен стати хтось позапартійний, але з дуже чіткою та визначеною позицією та авторитетом.

Ми добре бачимо, що ведеться дуже жорстка інформаційна війна з боку Росії, провладних каналів, усіх бюджетних сфер та окремих політиків. У результаті, пересічний житель Сходу чи Росії вірить у міф про те,що на Майдані брудно та тут кишить політичними амбіціями.

У цій інформаційній війні ми поки що зазнаємо нищівних поразок – а потрібно йти в наступ.

Тим більше, що нам не треба вигадувати неправдивої інформації.

Віталій Різник, спеціально для УП

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування