Ольго Богомолець, не все так погано!

5279 переглядів
П'ятниця, 15 грудня 2017, 16:00
Костянтин Єфименко
президент фармацевтичної компанії "Біофарма"

Прочитав блог очільника парламентського комітету з питань охорони здоров'я Ольги Богомолець з гучною назвою: "Переливання крові в Україні стане смертельно небезпечним".

Вирішив додати кілька професійних акцентів: "Не все так погано в Україні!".

Позитивом вже є те, що фахівці нарешті звернули увагу на сферу плазми крові в Україні. Однак ситуація у сфері значно краща, ніж подається в публікації.

І. Відверто здивувала фраза про те, що

"сьогодні якість донорської крові знаходиться нижче критичного мінімуму. Будь-які гарантії її безпечності відсутні, адже перевірка її якості досі здійснюється застарілими методами, які в розвинутих країнах вже давно не використовуються".

Я запрошую представників комітету з питань охорони здоров’я в Суми, щоб там провести виїзну нараду про ринок крові. Це не так далеко, лише 330 кілометрів від Києва.

Тут вони на власні очі зможуть пересвідчитись в успішному досвіді компанії "Біофарма" з провадження наукоємних і капіталоємних сучасних технологій. Тільки в модернізацію Сумської станції переливання крові інвестовано 3,5 мільйона доларів.

Сьогодні тут діє найкраща в світі та надсучасна лабораторія, яка точно нівелює фразу про "перевірку якості крові застарілими методами", оскільки застосовується сучасне, сертифіковане європейське обладнання вартістю 2,5 мільйона доларів, поставлене по реагентній програмі.

Ми робимо всі відомі у світі види аналізів крові, серед яких біохімічний, імуноферментний, ПЛР-аналіз тощо. Маємо холодильники, які дозволяють зберігати до 50 тонн плазми, щоб потім використовувати її для якісного виробництва препаратів.

На сьогодні ми відкрили вже 4 пункти-філії Сумської станції: у Шостці, Охтирці, Ромнах і Конотопі. Таким чином, у Сумському регіоні ми щомісяця збираємо 5 тонн плазми, за рік – біля 60 тонн! Це дозволяє забезпечити на 100% усю область якісними компонентам крові.

ІІ. Дивує намір залучати кошти бюджету для будівництва в рамках державно-приватного партнерства підприємств з переробки крові.

Навіщо зараз шукати сотні мільйонів гривень і будувати щось з нуля, якщо вже є збудований у Білій Церкві завод-фракціонатор, у який "Біофарма" вже інвестувала 35 мільйонів доларів?!

У грудні ми отримаємо німецькі сепаратори GEA Westfalia, у лютому – 56 італійських біореакторів, у березні і квітні – системи ультрафільтрації та хроматографічної очистки від провідних компаній світу GE Healtcare і Pall, у травні – лінії розливу Steriline, і вже в липні наступного року запускаємо надсучасний завод, який буде переробляти 500 тонн плазми на рік.

ІІІ. Зрештою, стосовно "лише одного монопольного приватного підприємства, яке переробляє донорську кров і експортує її продукти" важливо прояснити, що саме мається на увазі.

Якщо тут ідеться про статус монополіста в цій сфері, то нагадаю, що, скажімо, в Італії, окрім компанії Kedrion жодна інша не може постачати препарати на цей ринок. Так само у Франції, де є єдина компанія LFB.

У Німеччині це Biotest, в Австралії – CSL Behring, в Іспанії – Grifols, у Швейцарії – Octapharma… Це все – приватні компанії, які мають монопольний статус на своїх ринках.

85% фракціонування сфери плазми в світі – це приватний бізнес. До того ж, немає прикладів держав із населенням до 100 мільйонів людей, у яких би функціонували декілька фракціонаторів. На мою думку, це більш ніж переконливі цифри.

Якщо ж малось на увазі, що це круто, бо й Україна має сучасну компанію з надвисоким рівнем наукоємності і фондоємності виробництва, яка експортує свою продукцію у 17 країн світу, яка вклала 35 мільйонів доларів у будівництво сучасного фракціонатора, унікального для Східної Європи та пострадянського простору загалом, вкладає біля 10 мільйонів доларів у будівництво лабораторій і щороку інвестує біля 5 мільйонів доларів у запровадження нових технологій, то давайте так і скажемо – це круто!

І на завершення, запрошую прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, представників Міністерства охорони здоров’я, профільного парламентського комітету й особисто пані Ольгу Богомолець на екскурсію до "Біофарми" – її двері для вас завжди відчинено!

Усі ми зацікавлені у створенні нових робочих місць, виробництві якісної продукції, наповненні бюджету України.

Ми маємо чітку мету: стати світовим лідером у постачанні препаратів з плазми крові та увійти до сімки топ-виробників таких препаратів.

Давайте не витрачати час на безпідставну критику один одного, а разом долучатися до того, щоб Україна була у світових лідерах виробництва продукції з високою доданою вартістю.

Костянтин Єфименко, президент фармацевтичної компанії "Біофарма", спеціально для УП



powered by lun.ua
Партнерство в бізнесі. 5 працюючих моделей, які посилять компанію
Як вибрати бізнес-партнера: переваги та недоліки бізнесу з друзями, експертами, ентузіастами без грошей. (рос.)
"Біла ворона": як особистості вижити у колективі
Багато людей панічно бояться поразки. І коли вони бачать успіх інших людей – думаю, такою є людська природа – вони хочуть його зруйнувати.
Як врятувати українську книгу? Відкрите звернення мережі книгарень "Є" до влади
Захист української книги має стати не менш важливим завданням державної політики, ніж захист інших сегментів української економіки, оскільки є суттєвим складником захисту національних інтересів України.
Не засму(і)чуйте річки
19 вересня відзначають Всесвітній день прибирання та Міжнародний день чистих берегів. Україна також долучається до цієї глобальної ініціативи.
Дозвіл на зліт у складних умовах
Lufthansa отримала від уряду €9 млрд, Air France і KLM - €12 млрд, Wizz Air - майже $800 млн. Чому Україні важливо захистити свою авіагалузь. (рос.)
Турборежим, амнезія, Бріоні, рука Сороса: моя "нова" регіональна прокуратура
Член атестаційної комісії ділиться своїм досвідом участі в процесі атестації регіональних прокурорів та аналітикою результатів цього процесу.
Як підвищити особисту ефективність: секрети планування ідеального робочого дня
Скажу непопулярну річ, але я вдячний карантину. Він дозволив стати краще і сильніше і мені, і моєму бізнесу. (рос.)
Реклама: