Корпоративна соціальна відповідальність в дії
PROMOTED BY COCA COLA
Успіх бізнесу залежить не лише від фінансових показників його діяльності, а й, чи не більше, від ставлення компанії до суспільства, прагнення брати активну участь у розвитку країни та вирішенні її нагальних проблем. Іншими словами, від корпоративної соціальної політики, що є глобальним трендом сьогодення.
Вважається, що рух за соціальну відповідальність бізнесу виник наприкінці 40-х років минулого століття в США як елемент захисту вільного ринку від комуністичної ідеології. Сьогодні інвестиції у цій сфері тільки у Штатах та Європі сягають $2 трлн. В Україні цей рух лише набирає обертів. Його рушієм є великі транснаціональні корпорації, що, як правило, виступають в авангарді глобальних змін.
Розуміючи це, компанія "Кока-Кола" в Україні зробила соціальні проекти та волонтерство основою своєї діяльності. Так, лише минулого року Фундація Coca-Cola інвестувала у соціальні проекти близько 600 тис. доларів, суттєва частина з яких була призначена для розвитку таких напрямків як турбота про добробут громад, підтримка "водних" проектів та здорового способу життя.
Основні напрямки соціальної відповідальності системи компаній "Кока-Кола" в Україні відображені у соціальному відеоролику, знятому нещодавно за участі відомих спортсменів, діячів культури та власне учасників соціальних проектів, до яких долучилася компанія.
Протягни руку допомоги. Співпраця з Фондом Олени Пінчук "АНТИСНІД"
Незважаючи на всі зусилля, Україна залишається лідером по темпам приросту нових випадків ВІЛ/СНІДу в Східній Європі. Кожен день 38 осіб дізнаються про свій діагноз. Більшості з нових пацієнтів ще немає 25 років. За оцінками експертів UNAIDS, в Україні з ВІЛ живе майже 300 тис. осіб, і лише кожен другий знає про свій діагноз.
Провідні компанії, що відчувають свою соціальну відповідальність, не можуть залишатися осторонь цієї проблеми.
Вже майже 6 років компанія "Кока-Кола" в Україні підтримує ініціативи фонду "АНТИСНІД" та допомагає захищати молодь від ризику інфікування ВІЛ. На базі інтернет-платформи safeconnection.org працює команда висококваліфікованих консультантів, молодь долучається до обговорення "незручних" тем, відвідує лекції та інформаційні заходи, які проходять у вигляді квестів, спортивних марафонів та навіть футбольних матчів.
До 130-річчя контурної пляшки молодь, залучена до проектів фонду та Coca-Cola, створила колекцію футболок Fashion AID. Усі гроші від продажу цих футболок йдуть на допомогу дітям з ВІЛ.

Цього року фонд "АНТИСНІД" та компанія "Кока-Кола" в Україні об’єднали найвідоміших та найспортивніших українців на щорічному Київському напівмарафоні задля збору грошей для допомоги дітям з ВІЛ, що живуть у маленьких містах України. На проект "Мобільні клініки" було зібрано вже майже 300 тис. гривень. Своїм прикладом відомі люди продемонстрували, що будь-хто може пробігти свою марафонську дистанцію та долучитися до допомоги. Спортивну та благодійну естафету перейняли автомобільні гонщики та учасники Олімпійських Ігор 2016 з важкої атлетики Юля Паратова та Дмитро Чумак, що також долучилися до проекту safeconnection.
Шлях до футбольного Олімпу. Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola
Хто з хлопців не мріє стати зіркою футболу? Турнір "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" – це реальна можливість проявити свої футбольні таланти для 600 тис. школярів щороку. Один із найпопулярніших непрофесійних дитячих турнірів ще за радянських часів, він подарував Україні Олега Блохіна, Володимира Безсонова, Сергія Реброва.
З 2010 року серед підлітків у віці 13-15 років турнір ініціює "Кока-Кола" в Україні. "Шкіряний м’яч – Кубок Coca-Cola" дає молоді можливість не лише займатися улюбленою справою та вести здоровий спосіб життя, а й отримати неочікуваний, але дуже приємний приз.
Наприклад, у цьому році найкращі гравці команд-переможниць турніру – Денис Чайка та Максим Скибінський – отримали можливість представити Україну в Міжнародному футбольному таборі Copa Coca-Cola™, у Франції, під час проведення Чемпіонату Європи з футболу. Вони також побували у Парижі, на останньому чвертьфінальному матчі УЄФА ЄВРО 2016™!
Coca-Cola відновлює водні ресурси країни
Ви знаєте, наскільки коштовним ресурсом для людства є вода? Coca-Cola взяла на себе відповідальність перед суспільством за захист та збереження цього унікального і життєво важливого для людини, фауни та флори ресурсу.
В усьому світі компанія реалізує унікальну програму з відновлення водних ресурсів, згідно якої планує до 2020 р. повністю відновити кількість води, використаної для виробництва напоїв у спільноті, де вона працює.

У цьому напрямку "Кока-Кола" в Україні співпрацює з громадською організацією "Українське товариство охорони птахів". Реалізацію проекту вже розпочато! На сьогодні вже відновлено 2 млн м3 води у Бієнкових плавнях, на Миколаївщині. Тут, у колишньому середовищі природнього розмноження цілого розмаїття видів рослин, тварин і птахів, в тому числі й рідкісних, в останні кілька років внаслідок обсипання та заростання каналів, зниження рівня Дніпро-Бузького лиману практично повністю був припинений водообмін, що загрожувало природною катастрофою. Відтепер гідрологічний режим Бієнкових плавнів відновлено, вони знову заповнюються водою з лиману, і вже сьогодні сюди поступово повертається життя.