Заснована Георгієм Гонгадзе у 2000 році

Зброя як "американська релігія"

Середа, 25 грудня 2013, 15:00
Версія для друку Коментарі 1

Чотирнадцятого грудня минув рік з часу трагедії у містечку Ньютаун. У 2012 році психічно нестабільний молодий чоловік розстріляв 20 першокласників та шісьох викладачів.

Обурення суспільства було настільки всеохоплюючим, що здавалося, цим разом уряд запровадить суворі правила купівлі зброї та обмежить право нею володіти.

Однак, це право настільки укорінилося у свідомості пересічних американців, що навіть трагедія такого масштабу не змогла подолати потужне лобі прихильників зброї

Панахиди, як ця, перестали бути рідкістю в Америці.

Присутні вшановують пам’ять дітей і вчителів, які загинули торік від рук нападника у містечку Ньютаун, штат Коннектікут. Родичі загиблих обурені тим, що в країні не припинилися стрілянини у школах.

Говорить пастор Метью Кребін:

"Друзі, щотижня Ньютаун стається в Америці. Кожного тижня наші дорогоцінні діти гинуть від зброї".

З часу трагедії у Ньютауні у багатьох виникає запитання, невже є люди, які все ще хочуть відстоювати право на необмежене володіння зброєю? Виявляється, що таких людей в Америці чимало. Вони навіть не заперечують, що в суспільстві існує патологічне захоплення зброєю. Одна жінка просто говорить:

"Я люблю фільми, в яких багато насильства і зброї, але водночас мене це непокоїть".

Цей феномен нещодавно обговорювався на семінарі за участю професора релігії Донована Шейфера, який виступив з промовою на тему зброї та апокаліптичного настрою:

"Америка була заснована, як свого роду утопічна релігійна община, десь на цьому шляху, з’явилася зброя – реальний фізичний об’єкт зброї, який і став таким собі релігійним артефактом".

За словами професора, хто реально лобіює питання зброї в Америці, так це Національна стрілецька асоціація:

"Їхня стратегія – представляти інтереси власників зброї, які непохитно вірять в цю апокаліптичну ідею Сполучених Штатів, і водночас ведуть боротьбу між свободою і тиранією".

На панахиді у першу річницю трагедії в Ньютоні представники різних конфесій виступали за посилення контролю над зброєю.

Після трагедії в Ньютоні президент Обама безуспішно намагався підштовхнути Конгрес посилити контроль над зброєю і, зокрема, посилити перевірку її покупців. Це не сподобалося багатьом, включно з пастором Вітні:

"Це спроба порушити закон, вони спеціально порушують положення нашого закону".

Утім пастор Вітні не має великої підтримки серед духовенства. На панахиді у першу річницю трагедії в Ньютоні представники різних конфесій виступали за посилення контролю над зброєю.

Пастор Національного кафедрального собору Ґері Гол, наприклад, зауважив, що у США зброя стала частиною популярної теології, яка йде у розріз зі Святим Письмом:

"Серед головного ідолопоклонства у Біблії – це поклоніння зброї, так ніби зброя гарантуватиме безпеку. Мені здається, що зброя у дуже дивний спосіб стала символом захисту і безпеки".

А ось, що говорить мати загиблої дівчинки:

"Лорен ніколи не мала до діла зі зброєю до цього трагічного дня".

Для цієї матері з Ньютона та решти батьків, які втратили своїх дітей, зброя – це горе і страждання. Але для багатьох інших американців, зброя це предмет власної безпеки, за яку вони готові поборотися.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
IP: 91.214.18.---
Drzerg Metrion _ 26.12.2013 14:53
Убивает не оружие а люди. если бы учителя были вооружены то нестабильный молодой человек далеко бы не дошел. с тем же успехом он мог их начать рубить топором. а так "Gun-Free School Zones" просто тир.

скажите про опасность оружия жителям Вермонта

АВТОРИЗАЦІЯ


УВІЙТИВІДМІНИТИ
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте