Економічна правда запрошує на перший за час великої війни Банківський форум

Пане Долганов! Ви не праві!

Вівторок, 11 вересня 2001, 16:51
Інформація про те, що іноземні журналісти не мали можливостей для передачі телеінформації з Ялти, де проходив саміт Україна-ЄС, мала під собою основу. УП отримала листа від кореспондента естонського телебачення з Бельгії Марко Саарета.

Цей журналіст, один з тих 24 щасливчиків, які вирішили відмовитися від поїздки в Ялту, оскільки так і не отримав чіткої інформації про те, які там існують технічні можливості для передачі телесюжетів. Саарет пише, що у Міжнародну асоціацію журналістів не надходило від організаторів саміту даних про особливості і можливості праці західних журналістів в Ялті під час саміту, як і не надходило пропозицій відвідати саміт. Невже чиновникам з міністерства іноземних справ потрібно нагадувати про те, що від їх роботи залежить імідж України? Чи їм тепер, коли касетний скандал затих, здається, що працювати над цим вже не треба?

Невже їм незрозуміла така логічна річ, що від того, які умови створені для журналістів, залежить, якимось чином, настрій їх матеріалу, а, в кінцевому результаті, думка читача чи глядача про країну?

Нижче наводиться текст послання Марка Саарета. До речі, нам зрозуміла його цікавість з приводу 170 акредитованих на саміті працівників преси. За даними УП, з Бельгії прибуло не більше 10 журналістів. Хто ж іще 160? Напевно, вони приїхали в Ялту з Великобританії, Франції та іншого далекого зарубіжжя? Швидше за все, це місцеві кореспонденти ВПС (Великобританія), Франспресс (Франція), і інші, не менш західні, журналісти.

UVAZAEMYE GOSPODA DOLGANOIV I PREDSTAVITELI MID UKRAINY, "prochitav russkuju versiju UKRAINSKOJ PRAVDY", V KOTOROJ PERIODICHESKI NACHOZU ZANIMATEL'NUJE SKANDALY, "PROCHITAL OPROVERZENIJE GOSPODINA DOLGANOVA V UKRAINSKOJ PRAVDE", OTNOSITEL'NO TEHNICHESKOGO OBESPECHENIJA DL'A OPERATIVNOJ PEREDACHI TELETELESUZETOV SAMMITU EU-UKRAINE DLA ZURNALISTOV IZ STRAN EU.

ETO OPROVERZENIE KASAETSJA TAKZE LICHNO MENJA. JA BRUSSELSKIJ ZYRNALIST (PREDSTAVLIJAU ESTONSKOE TELEVIDENIJE)I, K SOZALENIJU OKAZALSIA GRUPPE TEH 24 TELEZURNALISTOV, KOTORYM PRISHLOS OTMENIT POL'OT IZ BRUSSELA V JALTU V SVIAZI S OTSUTSTVIEM TOCHNOJ INFORMACIJI ОБ TEHNICHESKIH VOZMOZNOSTIAX SATELLITNOGO PEREGONA TELESJUZETOV S JALTY.

K SOZALENIJU V MEZDUNARODNUJU ASSOCIACIJU ZURNALISTOV OT AVTOROV OPROVERZENIJA NE POSTUPILO NIKAKIH PRAKTICHESKIH INFORMACIJ OB OSBENNOSTIACH I VOZMOZNOSTIACH RABOTY ZAPADNYH ZURNALISTOV V JALTE VO VREMM'A SAMMITA, KAK I NE POSTUPILO PREDLOZENIJ POSETIT SAMMIT. А IMENNO TAK DELAJUT STRANY-HOZIAEVA SAMMITOV I DRUGIH MEROPRIJATIJ.

POETOMU POROVERZENIJA GOSPODINA DOLGANOVA V'UKRAINSKOJ PRAVDE" NAPOMINAJUT OPROVERZENIJA POZARNIKA: GORIT DOM I REPORTER OB ETOM SOOBSCHAET, А POSLE TOGO KAK POZAR BYL POTUSHEN POZARNIKI DELAJUT OPROVERZENIJE CHTO DOM NE GORIT.

K STATI V OPROVERZENII GOVORITSJA CHTO NA SAMMIT AKKREDITOVANO 170 ZURNALISTOV. NO HOCHU UTOCHNIT CHTO BELGIJSKIH TELEZURNALISTOV NE BUDET. TAKZE HOCHU VAS SPROSIT' SKOLKO TELEZURNALISTOV PRIBUDET V JALTU IZ 15 STRAN EU?
AZ IZ TROIH! BELGII, VELIKOBRITANII I FRANCII!?


"S NAILUCHSIMI POZELANIJAMI UKRAINSKOJ PRAVDE" MARKO SAARET



Читайте також

Українська влада спростовує інформацію про відмову західних журналістів освітлювати саміт України-ЄС

Західних журналістів на саміті "України-ЄС" не буде


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування