Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Рекламний ролик BMW – художній фільм

Четвер, 11 жовтня 2001, 20:43
Тенденція до заміни рекламних роликів повнометражними картинами в Європі не нова. Це на пост-радянському просторі ще не дійшли до того, щоб замінити нав'язливі ролики художньою картиною, в якій головним героєм стане автомобіль, а в цивілізованому світі замість трьох хвилин дешевої реклами воліють прокрутити десять і якісної.

 
 
"Найм" (The Hire) – новий фільм, який знятий на кошти відомого німецького концерну, виробника автомобілів BMW. Режисерами цього фільму є далеко не останні митці сучасного кінематографа (ще одна прикмета повнометражної реклами - якість) – Гай Річі ("Карти, гроші, два стволи"), Анг Лі ("Тигр, що крадеться, дракон, що затаївся"), Джон Франкенхеймер ("Ронін"), Алехандро Ікарріту ("Сука-любов"), Вонг Кар-Вай ("Любовний настрій") та Девід Фінчер ("Бійцівський клуб"). Фінчер також став і продюсером фільму "Найм".

 
 
Картина складається з п'яти гостросюжетних короткометражних фільмів, причому кожний режисер знімає свій сюжет, а тому частини різняться стилем та манерою. Всі сюжети об'єднує один персонаж – Водій – такий собі суворий, небагатослівний та надійний хлопець, безумовно, професіонал своєї справи. У ролі Водія – Клайв Оуен, який на думку деяких спостерігачів, має шанси стати черговим Джеймсом Бондом.

 
 
На допомогу у виконанні всіх життєво важливих операцій Водію приходить вірний друг – BMW. І тут одразу все стає на свої місця – зйомки, трюки, переслідування, діаманти, красуні у переосмисленні кращих режисерів сучасності – все це покликано переконати нас, що BMW - "fan, sexy and safety".

Ще одна особливість, яка чи не є головною, фільм можна переглянути тільки в Інтернеті. До речі, останній фільм Гая Річі, в якому бере участь його дружина (Мадонна) "Star" також доступний тільки користувачам всесвітньої павутини. Пояснюється це, перш за все, коштами, які не потрібно витрачати на рекламу в кіно та на телебаченні.

 
 
Весь проект обійшовся німецькому концерну у 20 мільйонів доларів, в той час, як за ці гроші можна було замовити поганеньку рекламну кампанію на телебаченні. З іншого боку – 20 мільйонів доларів за рекламний ролик – примха недешева.

Плюсом прокату в Інтернеті є стирання межі між рекламою та розвагою, при чому ефективність такої реклами набагато вища. За півроку фільм подивилися біля шести мільйонів осіб, а об'єм продаж BMW у Північній Америці зріс на чверть.

Додайте до цього ще й глядача, який від перегляду рекламного ролика встигає отримати чи не естетичну насолоду, а до того ж, рятуючись разом з героєм від переслідувачів, просто переживає духовний катарсис, зумовлений картиною найвищої якості. Якість – це основне, на що поставили замовники.

Наостанку відзначимо, що "Найм" - не перший досвід у творенні таких рекламних роликів – "Чоловік і жінка" Клода Лелюша - Ford, "Автостоп" Міхалкова - Fiat, "Таксі" Люка Бессона – Peugeot, не кажучи вже про серію фільмів про Бонда. Але рахувати час, коли ж проекти типу "Найма" заповнять наш теле- та Інтернет- простір, не варто.

Фільм "Найм" Ви зможете переглянути на сайті www.bmwfilms.com. Рекомендую!

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування