Реклама в російських ЗМІ менш вигідна - опитування
Субота, 27 жовтня 2001, 17:38
Населення України більше довіряє вітчизняним засобам масової інформації, ніж російським та західним.
Згідно з даними опитування громадської думки, проведеного центром Разумкова, українським ЗМІ довіряють 12,2%, швидше довіряють, чим ні - 43,8%, російським - 9,6% і 37,8% відповідно, західним - 7% і 31,4%. Інші затруднилися відповісти.
Не довіряють вітчизняним ЗМІ - 15,2%, схильні не вірити - 23,1%, російським - 14% і 22,6%, західним - 16% і 20,9%.
Тим часом, відсоток абсолютної довіри церкви перевищує довіру ЗМІ. Повністю їй довіряють 29,4%, швидше довіряють - 28,6%.
Найнижчий процент довіри у політичних партій, яким повністю довіряють тільки 2,3%, а не довіряють - 41%. Громадським організаціям довіряють 4,5%, а профспілкам - 5%
Читайте аналітику по опитуванню в "Дзеркалі тижня"
Безвісні лідери мас
Згідно з даними опитування громадської думки, проведеного центром Разумкова, українським ЗМІ довіряють 12,2%, швидше довіряють, чим ні - 43,8%, російським - 9,6% і 37,8% відповідно, західним - 7% і 31,4%. Інші затруднилися відповісти.
Не довіряють вітчизняним ЗМІ - 15,2%, схильні не вірити - 23,1%, російським - 14% і 22,6%, західним - 16% і 20,9%.
Тим часом, відсоток абсолютної довіри церкви перевищує довіру ЗМІ. Повністю їй довіряють 29,4%, швидше довіряють - 28,6%.
Найнижчий процент довіри у політичних партій, яким повністю довіряють тільки 2,3%, а не довіряють - 41%. Громадським організаціям довіряють 4,5%, а профспілкам - 5%
Читайте аналітику по опитуванню в "Дзеркалі тижня"
Безвісні лідери мас