Технічна причина катастрофи аеробусу "практично рівна нулю" - експерт

Неділя, 11 листопада 2001, 23:00
Командир льотного загону літаків МУЛ-62 "Аерофлоту" Олександр Гріцун заявив в ефірі радіостанції "Єхо Москвы", що ймовірність катастрофи аеробусу А-300 з технічних причин "практично рівна нулю".

Його думка засновується на тому, що аеробуси А-300 "літають надто давно і за час експлуатації всі конструктивні виробничі помилки літака були виявлені і усунені, це дуже надійний літак".

Олександр Гріцун вважає також, що в ситуації, що склалася, коли в літака відірвався двигун, що спричинило руйнування крила, "ситуація розвивалася миттєво, і в екіпажу абсолютно не було можливості локалізувати ситуацію".

Кажучи про причини сильної пожежі, він нагадав, що в паливних баках літака, розміщених в крилах машини, знаходилося декілька десятків тонн палива. Внаслідок вибуху баки були зруйновані, а паливо виплеснулося. "Розлиття гасу по землі і спричинило сильну пожежу, яку важко згасити", - відмітив Гріцун.

З можливих версій падіння літака російський авіатор виключає і версію про попадання у двигун літака птаха: така ситуація вважається штатною, вона може призвести лише до відключення двигуна.

Разом з тим, він упевнений, що причини катастрофи літака "будуть встановлені однозначно - або вибух був ініційований ззовні, або катастрофа сталася з технічної причини".

Олександр Гріцун зауважив, що у принципі не можна виключати так званий людський чинник, однак в цьому випадку, на його думку, "помилка пілота не могла призвести до таких наслідків".

На жаль, підкреслив він, подібні катастрофи несумісні з виживанням, в зв'язку з чим можна говорити про 100-відсоткову ймовірність загибелі всіх людей, що знаходилися на борту.

НТВ

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування