Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Соцпартія Мороза збирається судитися зі "Столичными новостями" Рабіновича

Середа, 14 листопада 2001, 11:23
Соцпартія збирається подати позов проти газети "Столичные новости", яка у номері за 13 листопада 2001 розмістила статтю "Мільйони – на лівий переворот?" Про це повідомив УП один з лідерів СПУ, Юрій Луценко.

"Столичные новости", посилаючись на "одного з учасників минулого з'їзду Соціалістичної партії", повідомили про "секретну нараду", яка відбулася під час з'їзду. На ній ніби обговорювалося "фінансування і підведення організаційної бази під ряд передвиборних акцій". "Насамперед, зі слів нашого інформатора, передбачається викид у величезних кількостях компромату на мерів і губернаторів ряду областей України, незручних для лівих, аж до використання елементів "чорного піару". У цій частині таємних зборів взяв участь гість з Москви, якого вважають одним з головних спеців по брудних технологіях. […] Далі обговорювалося фінансування учасників вуличних ходів, акцій, різного роду мітингів, можливий підкуп місцевих чиновників, особливо тих, хто потенційно може увійти до складу виборчих комісій. […] На "роботи" в Вінницькій і Житомирській областях по лінії витрат "компромат і мітинги непокори" передбачені суми в розмірі 750 тис. дол. в кожній", - написали "Столичные новости".

Юрій Луценко появу цього матеріалу пояснив тим, що Рабінович, висланий із України СБУ, "раптом повернувся, щоб очолити кампанію проти Мороза". "Зрозуміло, отримати прихильність "папи" можна тільки обливаючи брудом його політичних опонентів", - зазначив соціаліст.

За словами Луценка, схема оприлюднення цієї інформації виглядала так: спочатку на сайті Рабіновича "МІГньюз" було розміщено два матеріали схожого змісту, потім з посиланням на сайт її передрукувала щоденна газета Рабіновича "Столичка". Подати до суду на сайт - не реально, зазначив Луценко, однак тепер, коли "Столичные новости" подали інформацію без жодного посилання, Соцпартія готує позов.

Крім цього, СПУ планує звернутися до комісії з відслідковування використання чорного PR у передвиборчій кампанії, створеній при організації "Хартія-4".

УП

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування