"Новий канал" до виборів не продається

Середа, 28 листопада 2001, 09:45
"Новий " не продається. Принаймні, до виборів. Генеральний продюсер "Нового каналу" Олександр Ткаченко знову називає інформацію про можливий продаж телеканалу "чутками, які живуть самостійним життям і часто не мають нічого спільного з дійсністю".

"Хоч ми ні для кого не робили секрету, що "Новий канал" - це, насамперед, бізнес-проект, а якщо це так, то немає нічого дивного в тому, що він може бути проданий. Тим більше, що "Новий канал" сьогодні один з тих, що найбільш динамічно розвивається у Східній Європі", сказав Олександр Ткаченко в інтерв'ю УП, коментуючи ситуацію навколо каналу.

"Але сьогодні ми можемо сказати, враховуючи специфіку політичного моменту в країні, що питання продажу каналу зараз не актуальне, принаймні, до закінчення виборчого процесу", стверджує Ткаченко.

Керівник "Нового" оптимістично говорить, що "радий можливостям, які відкриває перед каналом зростаючий український ринок, і ми відчуваємо себе на ньому самодостатньою компанією".

Однак, все ж таки є проблеми для цієї "самодостатньої компанії". Наприкінці минулого тижня з'явилася заява трьох каналів - СТБ, ICTV і "Нового", яка відкрила публічну дискусію з внутрішніх телевізійних питань.

Ткаченко зізнається, що винесення на суд громадськості питань телевізійної кухні сталося не від доброго життя.

"Всі три канали, що підписали заяву, довгий час намагалися знайти порозуміння з нашими, так би мовити, "старшими братами" - каналами "Інтер" і "1+1".

"Але, наткнувшись на стіну нерозуміння і небажання обговорювати принципові для всього телепростору питання, ми були змушені апелювати до громадської думки.

"Тим більше від того, як далі буде розвиватися система телевиміру, залежить те, які, зрештою, канали зможе дивитися український глядач і чи буде в нього вибір".

Справа в тому, що, як пояснює Ткаченко, всі мережеві канали - ICTV, СТБ і "Новий" - не брали участі кілька років тому у створенні нинішньої панелі виміру, що охоплює зараз 25 міст. Тоді її прийняли під впливом Студії 1+1. Генпродюсеру "Нового" здається дивним, що "1+1" знову "намагається нав'язати своє бачення процесу всім учасникам ринку".

Налаштований він досить оптимістично - часи змінилися, в Україні діє вже щось, більш схоже на ринок, на якому діє кілька, а не один або два гравці.

Ткаченко звертає увагу, що "спочатку "Інтер" і "1+1" були поставлені в більш виграшні умови, ніж мережеві канали: "вони отримали в своє користування державну систему розповсюдження сигналу, а ми повинні були створювати самі і за допомогою наших регіональних партнерів свою власну".

Він переконаний, що мережеві канали і ряд рекламних агентств тільки "за" розвиток панелі виміру, але професійний, поступовий і прогнозований, а не такий, який дозволить практично монополізувати український телепростір.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...