Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Народ знає, що на виборах його будуть купувати

Понеділок, 17 грудня 2001, 15:01
Наявність у партії достатніх фінансових ресурсів буде мати вирішальне значення для її перемоги на парламентських виборах.

Це випливає з даних соціологічного опитування 2 тис. респондентів віком від 18 років у всіх регіонах країни, який був проведений Українським центром економічних та політичних досліджень ім. А.Разумкова з 25 листопада по 5 грудня 2001 р., повідомив в понеділок експерт УЦЕПД Ігор Жданов.

У ході опитування респондентам пропонувалося визначити за 5-балльною шкалою основні чинники, що впливають на результати виборів.

Так, зі слів експерта, громадяни вважають найбільш значущими чинниками, які вплинуть на підсумки виборів:

- наявність у партії достатніх фінансових ресурсів для проведення виборчої кампанії (4,1 бали),

- підтримку партії або блоку відомими в Україні олігархами (бізнесменами) (3,7 бали),

- надання партією або блоком безкоштовних послуг або товарів під час кампанії (3,5 бали).

Крім цього, сказав Жданов, необхідною умовою досягнення успіху на виборах громадяни також вважають наявність достатніх інформаційних ресурсів для проведення агітації (3,8 бали).

Серед чинників, що впливають на виборчий процес, респонденти також назвали:

- підтримку партії або блоку президентом (3,6 бали),

- прем'єр-міністром (3,3 бали),

- головою (керівництвом) Верховної Ради (3,2 бали). На думку експерта, ці дані свідчать про усвідомлення громадянами того, що "основні адміністративні важелі впливу зосереджені у глави держави і в органах виконавчої влади".

Жданов також зазначив, що підсумки опитування дозволяють вважати, що для абсолютної більшості населення партійність кандидата не має вирішального значення. Зокрема, для половини населення (49,9%) важлива не партійність, а особистість кандидата, 26,4% опитаних віддають перевага кандидату, який вклав більше коштів у розв'язання місцевих проблем.

І тільки для кожного десятого респондента партійність кандидата має значення.

Таким чином, підсумував експерт, на думку громадян, найбільші шанси пройти у парламент мають політичні партії або блоки, які зосередять у своїх руках достатні фінансові ресурси, користуються підтримкою вищого керівництва держави, проведуть могутню агітаційну кампанію у ЗМІ і висунуть кандидатами в мажоритарних округах "харизматичних" особистостей.

Інтерфакс-Україна-Вибори

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування