У минулому році про Кучму ЗМІ написали у 50 тисячах публікацій, про Мельниченка тільки у 5-ти тисячах

П'ятниця, 11 січня 2002, 13:01
Перші три місця серед політиків України за згадкою в засобах масової інформації у 2001 році займають відповідно президент України Леонід Кучма, лідер блоку "Наша Україна" Віктор Ющенко і прем'єр-міністр Анатолій Кінах.

Про це свідчать дані інформаційно-дослідницького агентства "УпрессА", отримані у ході дослідження публікацій українських ЗМІ.

Як повідомив на прес-конференції у п'ятницю у Києві директор агентства Сергій Скрипник, у ході дослідження було "відпрацьовано" приблизно 50 електронних, друкарських і мережевих ЗМІ, що "становить 90% інформаційного простору України", і досліджено 466 тис. публікацій.

"Кількість згадок політиків розподіляється згідно з точним математичним законом зворотного параграфа - це результати високої точності", - підкреслив директор агентства.

Скрипник зазначив, що отримані дані "не можна трактувати як популярність політиків або політичних партій". "Це показник, наскільки їм вдалося пробудити до себе інтерес засобів масової інформації", - сказав він.

Зі слів директора агентства, "безперечним лідером" за згадками є президент Кучма (50 тис. 423 публікації за рік). Ющенко згадувався у 22 тис. 31-й публікації, Кінах - в 14 тис. 277-ми. Лідер політичного блоку Юлія Тимошенко посіла четверте місце (9 тис. 779 публікацій). Як підкреслив Скрипник, дослідники "не робили різниці між позитивними і негативними публікаціями".

Він також звернув увагу на так званий "закон відставки". "Якщо людина знаходиться у межах першої тридцятки, то після відставки вона потрапляє у першу десятку. Так вийшло з екс-міністром оборони Олександром Кузьмуком, першим віце-спікером Верховної Ради України Віктором Медведчуком і Тимошенко, відзначив директор агентства.

Скрипник повідомив, що у ході дослідження "несподіванкою стало те, що колишній майор охорони президента Микола Мельниченко досі присутній у медійному просторі". Згідно з отриманими даними, Мельниченко згадувався в 4 тис. 857-ми публікаціях і посів 11 місце у рейтингу.

Директор агентства зазначив, що у грудні деяким політичним блокам вдалося збільшити число згадок у ЗМІ. Так, у минулому місяці "додали" у кількості блок "За Єдину Україну", партії СДПУ(О) і "Єдність". У той же час, поменшала кількість публікацій, які стосуються блоку Тимошенко, Комуністичної і Соціалістичної партій України.

У ході дослідження також проаналізоване співвідношення "внеску брендів і персоналій у ЗМІ-рейтингах". Скрипник зазначив, що найбільш персоніфікованими є блоки Тимошенко, "Наша Україна", "За Єдину Україну", партії СДПУ(О) і "Єдність".

Найбільш "брендовими" є Партія Зелених України, "Яблуко" і Компартія. До третьої групи дослідники віднесли так звані "збалансовані" блоки і партії, в яких "внесок бренду і політиків приблизно однаковий". Серед них Скрипник назвав Прогресивну соціалістичну партію України, Соцпартію і блок "Демократичного союзу" і Демократичної партії України.

Інтерфакс-Україна

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...