Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Журналісти не бажають стати інструментами брудних PR-щиків

П'ятниця, 11 січня 2002, 18:12
Актом PR-технологічних маніпуляцій вважає Комісія з журналістської етики оприлюднення "касетних матеріалів".

"Використання незаконних методів отримання інформації, тенденційність та відсутність збалансованості у подачі інформації дають нам підстави сприймати цю діяльність як таку, що не має нічого спільного із професійною журналістикою," - така теза міститься у заяві Комісії з журналістської етики, яка надійшла до УП у п'ятницю.

У заяві з приводу оприлюднення членом Народного Руху за єдність Дмитром Понамарчуком касети з записом телефонної розмови Віктора Ющенка та Олександра Омельченка йдеться також, що "зачин 2002 року став початком етапу нових випробувань для українського суспільства та українських ЗМІ".

Журналісти вважають, що "з появою так званого "касетного скандалу номер
два" розпочалася відверта передвиборна війна із застосуванням брудних PR технологій". Представники Комісії вважають, що саме ЗМІ стали інструментом у цій війні.

На думку авторів заяви "використання журналістів як зброї у технологічних баталіях з одного боку, і готовність самих журналістів бути використаними як така зброя, можуть досягти загрозливих масштабів".

"Те, що сприймається як аномалія в цивілізованому суспільстві, може стати (фактично, стає на очах) правилами гри в українському", - йдеться у заяві комісії.

Вибори-2002 на думку комісії журналістів "можуть стати тестом на виживання для незалежної професійної української журналістики". "Ми закликаємо українських журналістів докласти всіх зусиль для того, щоби цей тест ми
витримали з гідністю," - наголошують автори заяви.

Комісія з журналістської етики об'єднує представників близько 300 українських ЗМІ. Самі журналісти зазначають, що "гостро відчувають власну відповідальність за роль ЗМІ у проведенні справедливих та вільних виборів навесні 2002 року, за надання виборцям інформації в обсязі, достатньому для прийняття усвідомлених рішень, та за чесне дотримання професійних і етичних норм".

Керівником комісії з журналістської етики є головний редактор тижневика "Дзеркало тижня" Володимир Мостовий.

УП

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування