"Євангеліє" від соціал-демократів оцінюється в мільйон доларів

Понеділок, 11 березня 2002, 15:42
Кожна друга телереклама в Україні пропагандує СДПУ(О). Гроші, витрачені на цих виборах на просування ідей соціал-демократії, обчислюються мільйоном доларів. Дана цифра в два рази перевищує передвиборний фонд, відведений кожному учаснику виборів згідно із законом.

Однак у есдеків є традиційна відповідь на претензії - агітації за СДПУ(О) в роликах практично немає. Рекламуються просто досягнення соціал-демократів в різних країнах. Навіть у тих, де при владі праві.

Отже, лідером з розміщення прямої політичної і опосередкованої соціально-політичної реклами в засобах масової інформації є СДПУ(О). Такі підсумки громадського моніторингу фінансування передвиборної кампанії 2002 року в частині розміщення реклами в ЗМІ, проведеного фірмою "Моніторинг ЗМІ України/Taylor Nelson Sofres", які були оприлюднені в понеділок.

Згідно з підрахунками, ринкова вартість прямої та опосередкованої реклами СДПУ(О) становила $1,081 млн., або 47,4% від всієї суми. Другу і третю позицію посідають споріднені через Василя Хмельницького Партія зелених (225 тис. або 9,9%) і об'єднання "Жінки за майбутнє" ($182,6 тис. або 8%).

Загалом же десятка лідерів виглядає так:

 
 
Загалом за період з 2 лютого по 1 березня ринкова вартість реклами політичних партій і блоків, розміщених в ЗМІ, становила $2,279 млн. При цьому, вартість реклами, розміщеної на телебаченні, становить 96,8% від всієї суми, в пресі - 2,7%, на радіо - 0,5%.

Керівники проекту поділили весь потік реклами на пряму політичну рекламу та опосередковану у вигляді соціально-політичної реклами, зазначає Інтерфакс-Україна.

Цифри, витрачені на пряму політичну рекламу, виглядають зовсім інакше. Загалом витрачені $1,03 млн. У тому числі СДПУ(О) - всього 7 тисяч 900 доларів (!). На першому місці серед тих, хто не жаліє на пряму рекламу - "Жінки за майбутнє" ($178 тис., тобто 17,3%). Далі йдуть:
- партія "Яблуко" - $146 тис. (14,2%);
- блок "Наша Україна" $135 тис. (12,1%;
- блок "За єдину Україну!" - $130,3 тис. (12,6%);
- Партія зелених - $111 тис. (10,8%);
- Всеукраїнське об'єднання християн - $102,3 тис. (9,9%).

На опосередковану соціально-політичну рекламу витрачено всього $1,249 млн. Серед учасників виборів витрати розподілилися так:
- СДПУ(О) - $1,073 млн., або 86%;
- ПЗУ - $114 тис. (9,1%);
- Всеукраїнське об'єднання християн - $50 тис. (4%);
- партія "Нова генерація України" - $6,5 тис. (0,5%);
- об'єднання "Жінки за майбутнє" - $4,4 тис. (0,4%).

За словами представника "Свободи вибору" Ігоря Прядка, моніторинг проводився серед 9-и найбільш популярних FM-станцій, на УР-1 та УР-2, на 8-ми загальнонаціональних телевізійних каналах і 5-ти регіональних телеканалах, 9-ти центральних і київських друкованих виданнях, 15-и регіональних друкованих виданннях і в 3-х центральних тижневиках. Проект здійснюється за підтримки канадського агентства міжнародного розвитку і міжнародного фонду "Відродження".

Коментуючи наведені дані, прес-секретар лідера СДПУ(О) Олег Долженков повідомив УП, що партія "на сьогоднішній день поки що не вичерпала передвиборний фонд" (згідно із законом він не повинен перевищувати 2 мільйона 550 тисяч гривень).

За його словами, реклама року соціал-демократії - це не реклама СДПУ(О), а видавництва "Основні цінності". "Ці люди просто шанувальники соціал-демократії. Скажіть, а якщо проповідник цитує Євангеліє - то хіба це можна вважати рекламою християнських партій?" Наведену ж статистику він назвав "методом передвиборної боротьби".




_________________
NB: Про те, як би Фрейд витлумачив вітчизняні політичні скандали, як використовують соціологію, щоб "мочити" Ющенка, чому Кучма соромиться "За ЄдУ", які наслідки матиме тимчасова відпустка Омельченка, читайте в новому політичному проекті П.П.П.

__________________
NB. Про те, як і хто розігрує "російську карту", у кого який адмінресурс, хто може допекти Кисельова, про всі подробиці передвиборчого туру Юлії Тимошенко, про те, як скидали Грача, скільки журналістів йдуть у парламент, під яку музику виходить до виборців Кучма, про все це читайте у новому розділі "Української правди" ВИБОРИ 2002

powered by lun.ua