Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Ющенко і Медведчук вели президентську виборчу кампанію, а не парламентську - голова КВУ

Четвер, 28 березня 2002, 14:31
Голова правління Комітету виборців України Ігор Попов вважає, що лідер виборчого блоку "Наша Україна" Віктор Ющенко та лідер Соціал-демократичної партії України (об'єднаної) Віктор Медведчук вели президентську виборчу компанію а не парламентську.

Про це він сказав на прес-конференції в УНІАН, презентуючи нову незалежну аналітичну структуру "Школа політичної аналітики" Національного університету "Києво-Могилянська академія".

Попов прогнозує, що і перед президентськими виборами українські виборці отримуватимуть "листи від Медведчука, а Ющенко їздитиме на електричках, або навпаки".

На думку керівника департаменту політико-правових досліджень Міжнародного інституту порівняльного аналізу Ростислава Павленка, парламентські вибори 2002 року були "тестовим майданом" виборчих технологій президентських виборів 2004 року. Він переконаний, що і на президентських виборах з'являтимуться двійники, віртуальні партії тощо.

За словами Попова, також матиме продовження на президентських виборах "розкрутка" брендів для певних груп виборців, зокрема ідея, що наступним президентом має бути жінка. При цьому влада, вважає він, думатиме, хто буде "антитезою" для Юлії Тимошенко - чи кандидат від молоді, лівих і тому подібне.

На парламентських виборах також перевірялося, чи можна розкрутити бренд за 20 днів, вважає Попов.

Директор Школи політичної аналітики, професор Києво-Могилянської академії Олексій Гарань вважає, що на президентських виборах також активно застосовуватиметься апеляція до певної ідеології. Він навів приклад виборчої кампанії СДПУ(О). Ця партія, за його словами "насправді не є носієм соціал-демократичної ідеології, але у пропаганді це використовується вдало".

УНІАН

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування