Телекомпанію "Ютар" позбавили права мовлення на 37-му каналі

Середа, 17 квітня 2002, 20:07
У середу Національна рада з питань телебачення та радіомовлення відмовила у переліцензуванні телекомпанії "Ютар" на право мовлення на 37-му каналі. Про це в інтерв'ю УНІАН повідомив шеф-редактор "Новин" телеканалу Леонід Воєводін.

За його словами, своїм рішенням Нацрада віддала 37-й канал мовлення телекомпанії TV-Табачук, яка виходила раніше на 7-му каналі та ділила свій ефір з телеканалом "Гравіс".

На думку Воєводіна, все відбулося занадто поспішно, оскільки експертна комісія лише у вівторок розглядала це питання і ухвалила рішення на користь "Ютару". Він зауважив, що сьогодні Нацрада, приймаючи рішення, навіть не врахувала те, що "Ютар" - є першою телекомпанією, що розбудовувала мовлення на цьому каналі.

На запитання, чи не пов'язаний цей факт (відмова у переліцензуванні) з опозиційністю телеканалу, Воєводін зауважив, що канал не є опозиційним, він просто незаангажований, намагається об'єктивно та неупереджено висвітлювати новини.

УНІАН

Від УП. Кілька років тому канал "Ютар" пов'язували з ім'ям Павла Лазаренка. Зараз його вважають симпатиком Юлії Тимошенко.



powered by lun.ua