Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У КАТАСТРОФІ ВИННІ ПІЛОТИ?

Субота, 27 липня 2002, 22:38
Російські військові експерти схильні вважати причиною трагедії на авіашоу у Львові людський чинник. До такої версії схиляється колишній головнокомандувач Військово-повітряними силами Росії генерал армії Анатолій Корнуков.

"Причиною катастрофи став так званий людський чинник. Техніка тут ні до чого", -сказав Корнуков в інтерв'ю "Інтерфакс-АВН".

Він винуватить також і організаторів авіашоу: "На мій погляд, це була очевидна авантюра з точки зору організації польотів, тому що над глядачами літаку пройти не можна".

Корнуков називає ще одну ймовірну причину трагедії: "Те, що в українському Су-27 перебували полковники, ні про що не говорить. Можливо, якби в ньому були майори або капітани, все було б інакше. Великі начальники на такі польоти літають не часто. Це також можна віднести до прорахунків організаторів авіаційного свята".

Аналогічної думки дотримується колишній командувач ВПС Московського округу, Герой Радянського Союзу генерал-полковник Микола Антошкін.

"Навіть якби сталася відмова двох двигунів Су-27, цієї трагедії можна було б уникнути", - сказав він в інтерв'ю "Інтерфакс-АНВ". На думку Антошкіна, в тому, що трапилося, є серйозна провина групи керівництва польотами, які повинні були втрутитися в ситуацію.

"Пілотаж - це повітряний балет. Тут все повинно бути відпрацьовано до дрібниць. В жодному разі не можна на людях пілотувати машину на граничних режимах, а льотчику - переоцінювати свої можливості", - додав генерал.

Практично неможливо, щоб у винищувача Су-27 відмовили одночасно два двигуни, заявив "Інтерфакс-АВН" відомий льотчик-випробувач, Герой Росії Анатолій Квочур.

"Я можу сказати одне, надійніше ніж Су-27 я не знаю", - сказав він. За словами Квочура, льотчики виконували надзвичайно складну програму демонстраційного польоту. "Судячи за кадрами, які були показані по телебаченню, було видно, що літак виходив на великі кути атаки. Це означало, що льотчики максимально використали маневрені можливості машини", - сказав експерт.

За його словами, фігура, яка виконувалася на демонстраційному показі, називається "напівбочка через спину" "Ця фігура відома, але чому вони її виконували на авіашоу, я не знаю", - заявив Квочур.

Він зазначив, що як в Росії, так і в Україні, польоти проводяться нерегулярно, техніка простоює і "часто людський чинник може привести до невиправної трагедії".

Інтерфакс-Україна

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування