Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

4% підлітків хочуть бути, як Кучма

Середа, 18 вересня 2002, 16:48
Майже 70% харківських старшокласників не бачать приклада для наслідування в жодному з українських політиків.

Про це свідчать результати традиційного опитування, проведеного 2-3 вересня обласною організацією Комітету молодих виборців України серед близько 500 учнів одинадцятих класів 12-ти шкіл Харкова й області, повідомили кореспондентові "Інтерфакс-Україна" у КМВУ.

Згідно з дослідженням, ніхто з вітчизняних політиків не становить приклада для 68,5% молодих людей. Серед тих політиків, у кому школярі все-таки побачили приклад для наслідування, лідирує Віктор Ющенко, що є зразком для 4,5% респондентів.

По 4% респондентів обрали як приклад для наслідування президента України Леоніда Кучму і лідера Блоку Юлії Тимошенко, 3% респондентів - голову адміністрації президента Віктора Медведчука, а 2% - екс-прем'єра Павла Лазаренка.

Найбільш пізнаваними партіями для школярів є СДПУ(О), Партія зелених України, "Яблуко" і Компартія. Як відзначають у КМВУ, тут, очевидно, що вирішальну роль зіграла політична реклама, що звучала в ході нещодавніх парламентських виборів.

Опитування також показало, що 48,1% респондентів вважають недоцільним відродження шкільних організацій по типу "піонерських", у той час як за відродження таких організацій виступає 24,6% опитаних.

У можливість впливу молодіжних громадських організацій на політичну ситуацію в державі вірять 58,8% одинадцятикласників, а не вірять - 24,2%. При цьому лише кожен дев'ятий опитаний старшокласник зміг назвати хоча б одну діючу в країні молодіжну організацію.

Основну інформацію про суспільно-політичне й економічне життя України старшокласники черпають з телевізійних програм (90%), рідше - з газет (55,4%) і радіо (49,6%).

В цілому, резюмують представники КМВУ, результати акції, як і торік, свідчать про недостатній рівень суспільно-політичної інформорованості випускників шкіл. У комітеті також вважають, що необхідно приділяти більше уваги проблемі підготовки молоді до першого в їхньому житті участі у виборах - як на регіональному, так і на державному рівні.

КМВУ проводить свої опитування на початку кожного навчального року в рамках акції "Перший раз, як у перший клас", що має на меті з'ясувати політичні уподобання та підготовленість до реалізації виборчого права молодих людей, що закінчують шкільне навчання. Акція має і просвітницький початок: у її ході старшокласники докладніше довідаються про свої виборчі права і процедуру голосування.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...