Редактор УТ-1 постраждав за Ющенка

000
П'ятниця, 13 червня 2003, 18:46
Редактор тележурналу Міноборони на УТ-1 "Територія безпеки" Ігор Рудич заявляє про цензурування його програми.

За його словами, 8 червня тележурнал пішов в ефір з купюрами. Зокрема, з сюжету щодо відправки українських миротворчих сил до Іраку йому наказали вилучити коментарі Віктора Ющенка та Георгія Крючкова, голови Комітету ВР з питань оборони та національної безпеки. Коли редактор відмовився, його звільнили.

Рудич звинувачує начальника центральної телерадіостудії МО Олександра Тереверка і звертається до колег та громадськості із закликом захистити програму від цензури.

Тележурнал "Територія безпеки", присвячений проблемам інтеграції в НАТО і ЄС, виходить на Першому Національному . Його виробником є центральна телерадіостудія Міноборони України.

Інститут масової інформації

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua