Канали Медведчука і Пінчука збрехали про доходи від реклами?
Понеділок, 15 грудня 2003, 13:54
Половина рекламного ринку українського телебачення знаходиться в "тіні", вважає голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення Борис Холод.
На семінарі для регіональних ЗМІ в середу в Києві він відзначив, що в 2000 році річний обсяг надходжень комерційних телеканалів від розміщення реклами складав $50-60 млн., і за три останніх роки він виріс до 150-170 млн.
"Я відверто говорю, що це неправда - сьогодні ринок реклами в два рази більше, і я вважаю, що в 2004-2005 роках телевізійний рекламний ринок повинен легалізуватися і вийти на рівень $450-550 млн. на рік", - заявив голова Нацради.
Він також відзначив, що над цим питанням "потрібно працювати" послідовно, цивілізовано.
Раніше голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова й інформації Микола Томенко обнародував дані про надходження загальнодержавних телеканалів від розміщення реклами за 9 місяців.
За даними депутата, найбільші надходження в телеканалу "Інтер" - 130 млн. грн., а також у телеканалу "1+1" - 115,3 млн. грн. Надходження "Нового каналу" від реклами склали 52 млн. грн., ICTV - 44 млн. грн., СТБ - 23,4 млн. грн., НТКУ - 3,68 млн. грн.
Інтерфакс-Україна
Читайте також:
ДВА КАНАЛИ МЕДВЕДЧУКА ЗІЗНАЛИСЯ, ЩО ЗАРОБИЛИ ЧВЕРТЬ МІЛЬЯРДА, А УТ-1"ЗАЖУЧИВ"?
На семінарі для регіональних ЗМІ в середу в Києві він відзначив, що в 2000 році річний обсяг надходжень комерційних телеканалів від розміщення реклами складав $50-60 млн., і за три останніх роки він виріс до 150-170 млн.
"Я відверто говорю, що це неправда - сьогодні ринок реклами в два рази більше, і я вважаю, що в 2004-2005 роках телевізійний рекламний ринок повинен легалізуватися і вийти на рівень $450-550 млн. на рік", - заявив голова Нацради.
Він також відзначив, що над цим питанням "потрібно працювати" послідовно, цивілізовано.
Раніше голова комітету Верховної Ради з питань свободи слова й інформації Микола Томенко обнародував дані про надходження загальнодержавних телеканалів від розміщення реклами за 9 місяців.
За даними депутата, найбільші надходження в телеканалу "Інтер" - 130 млн. грн., а також у телеканалу "1+1" - 115,3 млн. грн. Надходження "Нового каналу" від реклами склали 52 млн. грн., ICTV - 44 млн. грн., СТБ - 23,4 млн. грн., НТКУ - 3,68 млн. грн.
Інтерфакс-Україна
Читайте також:
ДВА КАНАЛИ МЕДВЕДЧУКА ЗІЗНАЛИСЯ, ЩО ЗАРОБИЛИ ЧВЕРТЬ МІЛЬЯРДА, А УТ-1"ЗАЖУЧИВ"?