На Закарпатті СДПУ(о) відключило опозиційний канал

Субота, 13 березня 2004, 14:56
13 березня на Закарпатті відключено передавачі, які обслуговують телерадіокомпанію "М-студіо".

Як передає прес-служба регіонального штабу "Нашої України", акція проти опозиційного телеканалу має "явно замовний характер і організована головою облдержадміністрації, головою обласного осередку СДПУ(о) Іваном Різаком".

"Різак за дорученням Медведчука проводить роботу по закриттю всіх електронних ЗМІ, які об’єктивно висвітлюють суспільно-політичні події в краї і виступають з критикою політики СДПУ(о) в області", – повідомляє прес-служба регіонального штабу "Нашої України".

Там пояснили, що 11 березня 2004 суддя господарського суду Закарпатської області Олександр Йосипчук вжив заходів щодо забезпечення позову до Закарпатського РТПЦ.

Суть позову полягає в тому, що протягом останніх кількох років даному підприємству за надані послуги заборгували декілька мільйонів гривень телерадіокомпанії УТ-1, УТ-2 та інші, зазначили у прес-службі "Нашої України".

"Виконавча служба управління юстиції в Закарпатській області всупереч здоровому глузду виконала ухвалу суду тільки стосовно ТРК "М-студіо", яка на сьогоднішній день не має заборгованості і повністю виконує всі свої боргові зобов’язання перед Закарпатським РТПЦ", – повідомили у прес-службі

"Натомість всі інші передавачі телерадіокомпаній УТ-1, УТ-2, які боргують мільйони гривень, не відключені і працюють у звичному режимі", – додали в прес-службі.

Читайте також:

Податкова почала зачистку ЗМІ в Мукачевому?




powered by lun.ua