Кравченко погодився, щоб перевірки ЗМІ були при спостерігачах
Понеділок, 15 березня 2004, 18:31
Державна податкова адміністрація України й Інститут масової інформації продовжили дію меморандуму про участь ІМІ у планових перевірках ЗМІ, які проводять податкові органи.
Меморандум було підписано у жовтні 2003 року. Новий документ діятиме до 31 грудня поточного року, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу ДПАУ.
Свої підписи під угодою поставили глава ДПАУ Юрій Кравченко і президент ІМІ Алла Лазарєва.
Цей документ – ще одне переконливе свідчення неухильності стратегічного курсу Державної податкової адміністрації України на підвищення прозорості і прогнозованості діяльності вітчизняних податківців, зміцнення партнерських відносин із платниками податків, модернізацію органів податкової служби відповідно до кращих європейських і загальносвітових зразків, повідомляє прес-служба ДПАУ.
У прес-службі підкреслили, що Державна податкова адміністрація "послідовно поглиблює взаємодію з засобами масової інформації, широко інформуючи їх про конкретні заходи для наповнення бюджету, зміні в оподатковуванні, проблеми, що виникають у діяльності вітчизняних збирачів податків, реалізацію задач, поставлених президентом і урядом України.
Тільки з початку року за участю керівників ДПА України проведено 12 прес-конференцій і брифінгів для ЗМІ, протягом січня-лютого побачили світ у центральних друкованих виданнях понад 250 матеріалів податкової тематики.
Меморандум було підписано у жовтні 2003 року. Новий документ діятиме до 31 грудня поточного року, повідомляє Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу ДПАУ.
Свої підписи під угодою поставили глава ДПАУ Юрій Кравченко і президент ІМІ Алла Лазарєва.
Цей документ – ще одне переконливе свідчення неухильності стратегічного курсу Державної податкової адміністрації України на підвищення прозорості і прогнозованості діяльності вітчизняних податківців, зміцнення партнерських відносин із платниками податків, модернізацію органів податкової служби відповідно до кращих європейських і загальносвітових зразків, повідомляє прес-служба ДПАУ.
У прес-службі підкреслили, що Державна податкова адміністрація "послідовно поглиблює взаємодію з засобами масової інформації, широко інформуючи їх про конкретні заходи для наповнення бюджету, зміні в оподатковуванні, проблеми, що виникають у діяльності вітчизняних збирачів податків, реалізацію задач, поставлених президентом і урядом України.
Тільки з початку року за участю керівників ДПА України проведено 12 прес-конференцій і брифінгів для ЗМІ, протягом січня-лютого побачили світ у центральних друкованих виданнях понад 250 матеріалів податкової тематики.