МЕДІА ДЕРКАЧА СКАРЖАТЬСЯ ДО ЄВРОСОЮЗУ НА ТИСК

3 перегляди
П'ятниця, 19 березня 2004, 19:08
Видавнича група "Телеграф" звернулася до представника Європейського Союзу в Україні Норберта Жюстена, повідомляє українська служба Бі-Бі-Сі з посиланням на джерела в Києві.

У зверненні медіа-група скаржиться на те, що названо політичним та економічним тиском.

Медіа-група "Телеграф", до якої належить телеканал "Ера", тижневик "Київський Телеграф", інтернет-газета "Версії" та "Радіо Ера-ФМ", каже, що в понад двадцяти регіонах України за рішеннями місцевих судів блокуються рахунки медіа-групи.

Причиною для таких судових рішень є позови приватних осіб, чия репутація буцімто постраждала внаслідок статті про Приватбанк, розміщеної на інтернет-сайті "Версії" цього року.

Медіа-група "Телеграф" вважає такі дії переслідуванням журналістів та обмеженням свободи думки та слова в Україні. Бі-Бі-Сі є єдиним зарубіжним партнером "Радіо Ера-ФМ", яка ретранслює деякі з програм Української Служби.

Медіа-група "Телеграф" підконтрольна народному депутату Андрію Деркачу ("Трудова Україна").

В той же час експерти вважають, що свій політичний лобізм засновники "Приватбанку" здійснюють через главу адміністрації президента Віктора Медведчука та його партнерів.

Останній приклад цього – в конфлікті Григорія Суркіса з Костянтином Григоришиним група "Приват" надала стрічку агентства УНІАН, яке йому належить, для оприлюднення вигаданої версії, яка відхиляє звинувачення Григоришина на адресу Суркіса.

Читайте також:

Друзі Медведчука намагаються пов'язати арешт акцій Григоришина зі справою Лазаренка

"Куда пропал?.. Да не было в живых!"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua