СДПУ(о) розповсюдила у парламенті книгу про фантом Ющенка
Четвер, 13 травня 2004, 10:28
Члени фракції СДПУ(О) розповсюдили серед народних депутатів України книгу "Віктор Ющенко: феномен чи фантом?", яка є дайджестом тижневика "2000" за 2000-2004 роки.
В анотації 300-сторінкової книги зазначається, що це – колективний портрет одного з найбільш відомих українських політиків Віктора Ющенка, це збірка вже опублікованих інформаційних та аналітичних робіт журналістів тижневика "2000".
У передмові книги, наклад якої – 50 тис. примірників, зазначається, що "команда Ющенка приділяє багато уваги використанню такого пропагандистського інструменту, як слогани".
Наприклад: "Україна Ющенка не буде банкрутом", або "Чим більше олігархи намагаються топити Ющенка, тим більше його підтримує народ" тощо.
"Прості для розуміння мовні конструкції працюють за принципом "вони проти нас", підкреслюється у передмові.
"Конкурентів пропаганда Ющенка позиціонує як "антиреформаторів", "олігархів", тих, хто "займається не інтересами країни, а лише своїми особистими", зазначають автори книги, додаючи, що таким чином "штучно створюється ситуація, при якій будь-яка критика Ющенка буде автоматично інтерпретована як каверзи ворогів.
При цьому ніхто не може і думки припустити про те, щоб аналізувати претензії до Ющенка по суті".
Книга має декілька розділів: "На печі у мами", "Ющенко про себе і документи про нього", "Ви знаєте, яким прем'єром був? А банкіром? А...", "Ситуативний лідер ситуативного блоку", "Звичайний "нашизм", "Перші втечі. Не останні".
Нагадаємо, що на думку експертів, тижневик "2000" вважається виданням, підконтрольним СДПУ(о).
УНІАН
В анотації 300-сторінкової книги зазначається, що це – колективний портрет одного з найбільш відомих українських політиків Віктора Ющенка, це збірка вже опублікованих інформаційних та аналітичних робіт журналістів тижневика "2000".
У передмові книги, наклад якої – 50 тис. примірників, зазначається, що "команда Ющенка приділяє багато уваги використанню такого пропагандистського інструменту, як слогани".
Наприклад: "Україна Ющенка не буде банкрутом", або "Чим більше олігархи намагаються топити Ющенка, тим більше його підтримує народ" тощо.
"Прості для розуміння мовні конструкції працюють за принципом "вони проти нас", підкреслюється у передмові.
"Конкурентів пропаганда Ющенка позиціонує як "антиреформаторів", "олігархів", тих, хто "займається не інтересами країни, а лише своїми особистими", зазначають автори книги, додаючи, що таким чином "штучно створюється ситуація, при якій будь-яка критика Ющенка буде автоматично інтерпретована як каверзи ворогів.
При цьому ніхто не може і думки припустити про те, щоб аналізувати претензії до Ющенка по суті".
Книга має декілька розділів: "На печі у мами", "Ющенко про себе і документи про нього", "Ви знаєте, яким прем'єром був? А банкіром? А...", "Ситуативний лідер ситуативного блоку", "Звичайний "нашизм", "Перші втечі. Не останні".
Нагадаємо, що на думку експертів, тижневик "2000" вважається виданням, підконтрольним СДПУ(о).
УНІАН