"Плазмі" таки доведеться заплатити Ющенку 500 гривень за "фашиста"

П'ятниця, 14 травня 2004, 14:38
Донецький апеляційний суд повернув для усунення недоліків апеляційну скаргу рекламного агентства "Плазма" щодо рішення Ворошилівського районного суду Донецька від 30 грудня.

Про таке рішення Донецького апеляційного суду було повідомлено представникам обох сторін на судовому засіданні, яке відбулося 13 травня, повідомляє прес-служба "Нашої України".

Згаданим рішенням суд задовольнив позов про відшкодування Віктору Ющенку моральних збитків на символічну суму в 500 гривень і письмового вибачення за події 31 жовтня.

Ворошилівський районний суд, отримавши апеляційну скаргу для її подальшої передачі на розгляд Донецького апеляційного суду, прийняв ухвалу з вимогами до рекламного агентства доопрацювати цей документ та виправити ряд неточностей (однією з яких, зокрема, була адреса самого ПП "Плазма").

Згідно з чинним законодавством, у випадку, коли ці вимоги протягом визначеного терміну не будуть виконані, апеляційна скарга вважається не поданою і судом не розглядається. Що й трапилося у випадку з "Плазмою", яка не внесла жодних змін у свій документ.

На засіданні 13 травня юристи "Плазми" оскаржили ухвалу Ворошилівського суду, мотивуючи це тим, що не ознайомилися з нею (нагадаємо, що на двох попередніх засіданнях Апеляційного суду вони присутніми не були).

Апеляційний суд прийняв це до уваги і скасував ухвалу першої інстанції, прийнявши свою, якою "Плазмі" знову дається час та можливість внести необхідні правки, а після цього повернутися до розгляду апеляції. Таким чином, рішення Ворошилівського районного суду від 30 грудня залишається в силі.

"Донецький апеляційний суд формально підійшов до вирішення питання, – так прокоментував хід судового засідання Валерій Фуйор, заступник керівника Донецького обласного регіонального штабу з юридичних питань, який представляв інтереси Віктора Ющенка. – Хоча міг просто відхилити апеляцію.

Адже провина за зрив засідань цілком лежить на керівних особах ПП "Плазма", котрі свідомо вказали неточну адресу, за якою і скеровувалися судові повістки. Тепер рекламне агентство виграло ще близько півтора місяця часу, доки суд візьме апеляцію на повторний розгляд.

Без сумнівів, ми є свідками навмисного затягування процесу. Залишається тільки здогадуватися, що спонукає їх до цієї тактики: небажання просити вибачення чи банальна бідність, коли фірма не може знайти п’ятисот гривень у своєму бюджеті."


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News