Подав у відставку президент "Укртранснафти" – він був за використання "Одеса-Броди" на Європу
Вівторок, 18 травня 2004, 21:58
Президент компанії "Укртранснафта" Олександр Тодійчук, який відстоював використання нафтопроводу "Одеса-Броди" на Європу, подав у відставку.
"Я вже написав заяву про звільнення. Я бачу, що при тих повноваженнях, які були у мене досі, було досить важко працювати. З сьогоднішнього дня буде ще важче", - повідомив Тодійчук в інтерв'ю Бі-Бі-Сі.
Як відомо, до останнього часу Тодійчук суміщав посаду президента "Укртранснафти", яка має символічні повноваження, із місцем Спеціального уповноваженого з питань Євразійського нафтотранспортного коридору.
Однак напередодні президент Кучма ліквідував інститут Спецуповноваженого через його неефективність. Серед закидів була неспроможність запустити нафтопровід "Одеса-Броди" в прямому напрямі.
Тодійчук сказав Бі-Бі-Сі, що "не бачить можливості якихось ефективних кроків для розвитку цього проекту". "Але, разом із тим, я буду допомагати всім, хто буде займатися цим проектом у правильному напрямку. Я зроблю все, аби ті шанси, які ще залишилися, були максимально реалізовані", - додав він.
Тодійчук водночас відкинув звинувачення Кучми в неефективності: "Ця інституція досягла великого прогресу. Ми залучили до цього проекту багато компаній. І країни, і президенти, почали говорити про цей проект, і визначили його як європейську стратегію".
"Ви знаєте, що відповідні документи були підписані у Брюсселі. Разом із тим, керівництво у праві дати свою оцінку тому, що відбувається", - сказав він.
"Звичайно, всі хочуть, аби контракти були підписані якомога раніше. Але тут іде досить жорстка боротьба. Не все добре і у нашій державі, для того, аби контракти були підписані", - сказав Тодійчук.
Тодійчук сказав, що після ліквідації посади Спецуповноваженного "шанси реверсу збільшуються".
Водночас, за його словами є "досить багато домовленостей", які б дозволяли використовувати "Одеса-Броди" на Європу.
"Ми дали і керівництву, і уряду інформацію про ці контракти. Багато контрактів можуть бути підписані найближчим часом. Але Україна має показати свою рішучість. Такі великі проекти вимагають об’єднання і спільних дій. Звичайно, це проект неоднозначний, але він як ніколи близький до реалізації", - сказав він.
"За такі проекти треба боротися. Самі по собі вони не вирішуються. Тут потрібна єдина команда. Нажаль, такої команди нам не вдалося створити. І в цьому, здається, наша найбільша проблема".
Відставка Олександра Тодійчука вже друга за останній час відставка високої офіційної особи, що асоціювалася із європейським напрямком розвитку Україні.
Минулої п'ятниці у відставку подав заступник міністра закордонних справ, Олександр Чалий, що курував питання євроінтеграції, і підтримував прямий напрямок використання нафтопроводу Одеса-Броди.
Читайте також:
Кучма ліквідував структуру Тодійчука, яка боролася за використання "Одеса-Броди" на Європу
США пояснюють, що Україні вигідніше не запускати "Одеса-Броди" в реверс
Клюєв говорить, що "Одеса - Броди" давно б качав нафту, якби він мав право підпису
Пайфер вважає, що "Одеса - Броди" – чудовий шлях інтеграції в Європу
Кучма посилає журналістів до Клюєва, щоб він розповів про провал запуску "Одеса - Броди"
Пайфер не згодний з Кучмою в питанні "Одеса - Броди"
Кучма назвав аверс "Одеса - Броди" "тупиковим варіантом" і сказав усе, що думає про Польщу
Реверс "Одеса - Броди" для Росії ще років 15 буде актуальний
"Я вже написав заяву про звільнення. Я бачу, що при тих повноваженнях, які були у мене досі, було досить важко працювати. З сьогоднішнього дня буде ще важче", - повідомив Тодійчук в інтерв'ю Бі-Бі-Сі.
Як відомо, до останнього часу Тодійчук суміщав посаду президента "Укртранснафти", яка має символічні повноваження, із місцем Спеціального уповноваженого з питань Євразійського нафтотранспортного коридору.
Однак напередодні президент Кучма ліквідував інститут Спецуповноваженого через його неефективність. Серед закидів була неспроможність запустити нафтопровід "Одеса-Броди" в прямому напрямі.
Тодійчук сказав Бі-Бі-Сі, що "не бачить можливості якихось ефективних кроків для розвитку цього проекту". "Але, разом із тим, я буду допомагати всім, хто буде займатися цим проектом у правильному напрямку. Я зроблю все, аби ті шанси, які ще залишилися, були максимально реалізовані", - додав він.
Тодійчук водночас відкинув звинувачення Кучми в неефективності: "Ця інституція досягла великого прогресу. Ми залучили до цього проекту багато компаній. І країни, і президенти, почали говорити про цей проект, і визначили його як європейську стратегію".
"Ви знаєте, що відповідні документи були підписані у Брюсселі. Разом із тим, керівництво у праві дати свою оцінку тому, що відбувається", - сказав він.
"Звичайно, всі хочуть, аби контракти були підписані якомога раніше. Але тут іде досить жорстка боротьба. Не все добре і у нашій державі, для того, аби контракти були підписані", - сказав Тодійчук.
Тодійчук сказав, що після ліквідації посади Спецуповноваженного "шанси реверсу збільшуються".
Водночас, за його словами є "досить багато домовленостей", які б дозволяли використовувати "Одеса-Броди" на Європу.
"Ми дали і керівництву, і уряду інформацію про ці контракти. Багато контрактів можуть бути підписані найближчим часом. Але Україна має показати свою рішучість. Такі великі проекти вимагають об’єднання і спільних дій. Звичайно, це проект неоднозначний, але він як ніколи близький до реалізації", - сказав він.
"За такі проекти треба боротися. Самі по собі вони не вирішуються. Тут потрібна єдина команда. Нажаль, такої команди нам не вдалося створити. І в цьому, здається, наша найбільша проблема".
Відставка Олександра Тодійчука вже друга за останній час відставка високої офіційної особи, що асоціювалася із європейським напрямком розвитку Україні.
Минулої п'ятниці у відставку подав заступник міністра закордонних справ, Олександр Чалий, що курував питання євроінтеграції, і підтримував прямий напрямок використання нафтопроводу Одеса-Броди.
Читайте також:
Кучма ліквідував структуру Тодійчука, яка боролася за використання "Одеса-Броди" на Європу
США пояснюють, що Україні вигідніше не запускати "Одеса-Броди" в реверс
Клюєв говорить, що "Одеса - Броди" давно б качав нафту, якби він мав право підпису
Пайфер вважає, що "Одеса - Броди" – чудовий шлях інтеграції в Європу
Кучма посилає журналістів до Клюєва, щоб він розповів про провал запуску "Одеса - Броди"
Пайфер не згодний з Кучмою в питанні "Одеса - Броди"
Кучма назвав аверс "Одеса - Броди" "тупиковим варіантом" і сказав усе, що думає про Польщу
Реверс "Одеса - Броди" для Росії ще років 15 буде актуальний