Каналами IVK і КТМ керуватиме колишня "інформаналітик "Інтера"
Середа, 30 червня 2004, 19:25
Під керівництвом нового генерального продюсера Ганни Безлюдної телеканал КТМ стане інформаційно-публіцистичним, а IVK - молодіжно-розважальним.
Про це вона повідомила в інтерв'ю інтернету-виданню "Телекритика".
Зі слів Безлюдної, "канали IVK і КТМ на сьогодні - це найкрупніші кабельні канали в Україні і Східній Європі", і "у цих каналів має бути нове обличчя".
"Я іду туди працювати генеральним продюсером, щоб реалізувати нову концепцію", - додала Безлюдна.
Зі слів генерального продюсера, канали планують вести мовлення "практично цілодобово". "Це будуть загальнонаціональні канали. Ми ж не проводимо експеримент в місті Києві. КТМ буде представлений і на супутникові, і в ефірі, і в кабелі, а IVK буде на супутникові і в кабельних мережах", - сказала Безлюдна.
На думку нового генпродюсера, на вітчизняному телебаченні вкрай бідно представлений жанр публіцистики і документальні проекти.
"Тому я вважаю, що зараз необхідно створити канал, який би заповнив порожню нішу, дав би людям той продукт, який їм потрібен, крім того, що вони вже мають", - заявила Безлюдна, кажучи про КТМ.
Згідно з концепцією, яку буде реалізовувати Безлюдна, "KTM - це інформаційно-публіцистичний канал", адресований "для тих, хто звик думати, звик ставити питання".
Щоправда, Безлюдна відмовилася розповісти про концепцію новин на КТМ. "Нехай мої колеги і потенційні конкуренти побачать все вже в ефірі. Я не хочу нікому розказувати, як треба робити. Нехай кожний сам думає", - сказала вона.
"Це буде несхоже на ті випуски новин, які йдуть зараз на українських каналах. За стилістикою і за подачею", - додала Безлюдна.
Разом з тим, зі слів Безлюдної, на КТМ будуть також і серіали, і художні фільми, "але політика кінопоказу визначається концепцією каналу".
"Там не буде бойовиків, там не буде фільмів з Джекі Чаном… ці фільми й так представлені на інших каналах. Ми орієнтовані на іншого глядача, на глядача, який хоче дивитися, наприклад, фестивальне кіно", - сказала Безлюдна.
На відміну від "серйозного каналу" КТМ, Безлюдна бачить IVK як "молодіжний розважальний канал" для аудиторії віком до 25-30 років. Наповненням каналу будуть "музика, молодіжні серіали, програми, розраховані на молодіжну аудиторію".
"Я, звичайно, не хочу сказати, що в листопаді в ефір вийде такий канал, який переверне свідомість. Ні. Але це буде подія", - додала вона.
За словами Безлюдної, КТМ і IVK - "це бізнес-проект в чистому вигляді", ніяк не пов'язаний з політикою. "Є бізнес-план, є певні бізнес-задачі, прораховані цифри", - запевнила генеральний продюсер.
Разом з тим, Безлюдна не назвала імен власників каналу, сказавши лише, що "за каналом стоїть великий бізнес і західна телевізійна структура".
"У цьому немає ніякого секрету. Якщо хочете назви-імена - ви їх взнаєте пізніше. Це наша стратегія - в інтересах справи", - додала Безлюдна.
Канали IVK і КТМ недавно були продані великою інвестиційною компанією SigmaBleyzer невідомому покупцеві. У той же час, за даними "Телекритики", новими власниками КТМ і IVK стали "донецькі" структури.
Ганна Безлюдна - екс-керівник інформаційно-аналітичної служби телеканалу "Інтер", генеральний директор продакшн-студії "Профі-ТВ".
Про це вона повідомила в інтерв'ю інтернету-виданню "Телекритика".
Зі слів Безлюдної, "канали IVK і КТМ на сьогодні - це найкрупніші кабельні канали в Україні і Східній Європі", і "у цих каналів має бути нове обличчя".
"Я іду туди працювати генеральним продюсером, щоб реалізувати нову концепцію", - додала Безлюдна.
Зі слів генерального продюсера, канали планують вести мовлення "практично цілодобово". "Це будуть загальнонаціональні канали. Ми ж не проводимо експеримент в місті Києві. КТМ буде представлений і на супутникові, і в ефірі, і в кабелі, а IVK буде на супутникові і в кабельних мережах", - сказала Безлюдна.
На думку нового генпродюсера, на вітчизняному телебаченні вкрай бідно представлений жанр публіцистики і документальні проекти.
"Тому я вважаю, що зараз необхідно створити канал, який би заповнив порожню нішу, дав би людям той продукт, який їм потрібен, крім того, що вони вже мають", - заявила Безлюдна, кажучи про КТМ.
Згідно з концепцією, яку буде реалізовувати Безлюдна, "KTM - це інформаційно-публіцистичний канал", адресований "для тих, хто звик думати, звик ставити питання".
Щоправда, Безлюдна відмовилася розповісти про концепцію новин на КТМ. "Нехай мої колеги і потенційні конкуренти побачать все вже в ефірі. Я не хочу нікому розказувати, як треба робити. Нехай кожний сам думає", - сказала вона.
"Це буде несхоже на ті випуски новин, які йдуть зараз на українських каналах. За стилістикою і за подачею", - додала Безлюдна.
Разом з тим, зі слів Безлюдної, на КТМ будуть також і серіали, і художні фільми, "але політика кінопоказу визначається концепцією каналу".
"Там не буде бойовиків, там не буде фільмів з Джекі Чаном… ці фільми й так представлені на інших каналах. Ми орієнтовані на іншого глядача, на глядача, який хоче дивитися, наприклад, фестивальне кіно", - сказала Безлюдна.
На відміну від "серйозного каналу" КТМ, Безлюдна бачить IVK як "молодіжний розважальний канал" для аудиторії віком до 25-30 років. Наповненням каналу будуть "музика, молодіжні серіали, програми, розраховані на молодіжну аудиторію".
"Я, звичайно, не хочу сказати, що в листопаді в ефір вийде такий канал, який переверне свідомість. Ні. Але це буде подія", - додала вона.
За словами Безлюдної, КТМ і IVK - "це бізнес-проект в чистому вигляді", ніяк не пов'язаний з політикою. "Є бізнес-план, є певні бізнес-задачі, прораховані цифри", - запевнила генеральний продюсер.
Разом з тим, Безлюдна не назвала імен власників каналу, сказавши лише, що "за каналом стоїть великий бізнес і західна телевізійна структура".
"У цьому немає ніякого секрету. Якщо хочете назви-імена - ви їх взнаєте пізніше. Це наша стратегія - в інтересах справи", - додала Безлюдна.
Канали IVK і КТМ недавно були продані великою інвестиційною компанією SigmaBleyzer невідомому покупцеві. У той же час, за даними "Телекритики", новими власниками КТМ і IVK стали "донецькі" структури.
Ганна Безлюдна - екс-керівник інформаційно-аналітичної служби телеканалу "Інтер", генеральний директор продакшн-студії "Профі-ТВ".