Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Білоконя питають, хто зняв міліцію з постів на охорону біг-морд

Вівторок, 31 серпня 2004, 13:00
Голова парламентського комітету з питань свободи слова Микола Томенко просить міністра внутрішніх справ Миколу Білоконя відповісти, за чиїм наказом міліцією охороняються біг-борди Януковича.

"Як стало відомо з поінформованих джерел, зараз по всій країні підготовлено 6 тисяч біг-бордів тільки із серії "Тому що", - ідеться у запиті Томенка, оприлюдненому у вівторок.

Таким чином, "якщо всі, як кажуть у народі, "біг-морди" охороняються міліцією, то не важко порахувати, що на охорону "віртуального" Януковича задіяні десятки тисяч міліціонерів".

У той же час, зауважує Томенко, кількість правопорушень та дорожньо-транспортних пригод за останній час зросла, "що й не дивно, оскільки міліція займається не властивими для неї політичними функціями".

"Нагадаю, що, за статтею 3 закону про міліцію "при виконанні службових обов'язків працівники міліції незалежні від впливу будь-яких політичних, громадських об'єднань", - додає Томенко.

Натомість, на його думку, "сьогодні і Служба безпеки України, і Міністерство внутрішніх справ вмонтовані у виборчу кампанію".

За його словами, "правоохоронні органи в нашій державі під час президентської кампанії 2004 року перетворилися у "владоохоронні".

Томенко просить Білоконя "поінформувати суспільство, чи він сам із доброї волі вирішив забезпечити охорону рекламних щитів одного з кандидатів у президенти, чи міністр отримав подібну вказівку від керівника Кабінету Міністрів Віктора Януковича або ж від керівника його передвиборчого штабу Сергія Тігіпка, який неодноразово обіцяв не використовувати адміністративний ресурс під час виборчої кампанії".

Як відомо, точна цифра розміщених біг-бордів за Януковича невідомо. Раніше керівник його штабу Сергій Тігіпко називав 250-285, що викликало скептисис з боку опозиції.

Останнім часом поряд з біг-бордами серії "Тому що" по Україні розміщено нові біг-борди Януковича із зображенням дітей і надписом "Вибір 2004", витриманим у стилістиці його кампанії.

"Українська правда"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування