Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

ЗА БІГ-МОРДИ ЯНУКОВИЧ МАВ ВИКЛАСТИ НЕ МЕНШЕ МІЛЬЙОНА

Вівторок, 14 вересня 2004, 15:24
Вартість біг-бордів політреклами за Віктора Януковича, розміщених з 1 серпня по 5 вересня на території України, склала не менше 211 тисяч 167 доларів.

Про такі підсумки моніторингу повідомив представник коаліції громадських організацій "Свобода вибору" Владислав Каськів.

За його словами, єдиним видом прямої політреклами, яку використовував Янукович, були біг-борди.

Протягом вказаних 36 днів загалом по всій Україні було розміщено не менше 966 біг-бордів – саме стільки їх нарахували представники програми "Громадський моніторинг фінансування виборчої кампанії".

Найбільше біг-бордів було у Києві: у першій половині серпня – не менше 165, у другій – не менше 158.

За твердженням "Свободи вибору", за офіційними розцінками, київські біг-борди Януковича коштували 115 тисяч доларів.

Друге місце, за оцінкою витрачених коштів на політрекламу – у Ющенка. "Свобода вибору" оцінила їх у 128 тисяч 128 доларів.

Біг-борди Ющенка були помічені у Вінницькій, Івано-Франківській та Рівненській областях. 11 біг-бордів нарахували у першій половині місяця, і 12 – у другій.

Крім того, Ющенко витрачав кошти на пряму рекламу в газетах.

Третє, четверте і п'яте місце за числом витрачених коштів, за оцінками "Свободи вибору", посіли кандидати Козак (69,5 тисяч доларів), Яковенко (61 тисяча) і Базилюк (50 тисяч).

За словами Каськіва, саме стільки коштувала реклама цих кандидатів на телебаченні – як відомо, їхні роліки з виступами проти Ющенка передують або замикають ролики лідера "Нашої України".

Витрати Олександра Мороза протягом серпня оцінюють у 38,5 тисяч доларів – його рекламу бачили у регіональній пресі та чули по радіо. Цими ж видами ЗМІ користувався і Петро Симоненко – його витрати оцінюють у 37 тисяч доларів.

Витрати Леоніда Черновецького оцінюють у 29 тисяч, Анатолія Кінаха – у 15 тисяч, Наталії Вітренко – у 6 тисяч доларів.

Каськів, презентуючи дослідження, сказав, що не стверджує, що саме стільки грошей було заплачено за політрекламу. За його словами, стільки вона мала б коштувати, згідно з офіційними розцінками.

Як відомо, виборчий фонд кожного з кандидатів у президенти може становити не більше 10 мільйонів 250 тисяч гривень.

"Українська Правда"


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування