Газета Ахметова думає, що на дворі 1991 рік

12 переглядів
Четвер, 21 жовтня 2004, 21:21
Перед вами цікава фальшивка. Газета "Сегодня" накладом 750 тисяч екземплярів у середу повідомила, що, виявляється, в Америці українці активно протестують проти втручання Білого дому в хід передвиборчої боротьби в Україні.

Саме такий напис міститься під фото, на якому зображено натовп людей, яким активно не подобаються дії американської адміністрації.

Але коли придивляєшся ближче, починає роздирати сміх. Бо на фото дійсно зображено якийсь мітинг, але знято його було... в 1991 році або ще раніше.

Достеменно з'ясувати, який це рік, неможливо. Але зрозуміло, що це картинка із попередньої епохи української історії.

"П.Буш! Мільярди для СССР – Рабство для України". Або ще одне гасло – англійською "Україна поклала 15 мільйонів життів за Радянський Союз". Перевіривши календар, не складно переконатися, що СРСР розвалився тринадцять років тому. Тож, якщо чесно, такі гасла на мітингу протесту під час виборів 2004 виглядають дивно.

Фото вийшло в розділі "Вибори-2004". Поруч напис "спецвипуск №6".

Крім брехливої ілюстрації, там також статті із характерними заголовками: "Ініціативи Віктора Януковича схвалені народом". Або "Базилюк: У разі перемоги Ющенка на території України будуть розгорнуті бази НАТО". "Нам нужен деловой энергичный мужик, такой, как Янукович", - цитата одного із "листів", наведених у спецвипуску.

Яким чином фальшиве фото могло опинитися у масовій українській газеті – "Українська правда" спробувала з'ясувати в самій редакції "Сегодня". Виявилися дивні речі.

Один із журналістів "Сегодня" повідомив, що вони, штатні журналісти, взагалі не мають жодного відношення до статей, які виходять у цьому блоці.

"Ця вкладка потрапляє в газету прямо в типографії. Ми її бачимо тільки коли наступного ранку отримуємо свіжий номер газети. Творчий колектив "Сегодня" не має жодного відношення до цих статей", - сказав журналіст.

Водночас, в типографії "Преса України" не розуміють такої аномалії. Начальник газетного цеху видавництва Віталій Дедій відкинув можливість того, що разом з газетою міг бути видрукуваний якийсь інший матеріал. За його словами, вони отримують "повністю сфальцований випуск".

У виробничому цеху також виключили можливість "подлога", сказавши, що "газета виходить зразу з машини і пакується". Там відзначили, що спецвипуск – де і було фальшиве фото – є частиною газети і нумерується разом з нею. Також зазначили, що спецвипуск виходить не перший раз.

Редактор газети Ігор Гужва ситуацію коментувати відмовився. Сказав лише, що вони готують спростування цього фото. На питання, що ж це за вкладка "вибори-2004", і хто її готує, він нічого не відповів. Порадив звернутися до гендиректора газети – людини на прізвище Цодіков. Його офіс знаходиться в Донецьку, і спроби "УП" сконтактувати з ним закінчилися нічим.

До речі, забули нагадати. Газета "Сегодня" належить Ринату Ахметову.


Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua