Антиющенківських сюжетів на один день стало менше

П'ятниця, 29 жовтня 2004, 20:26
У четвер у новинах провідних телеканалів не було відвертих антиющенківських сюжетів та були присутні збалансовані сюжети частини журналістів, що публічно зобов’язалися дотримуватися професійних стандартів.

Про це свідчить аналіз телеефіру, проведений експертами "Телекритики".

"Підписана заява - публічно прийняті на себе зобов’язання конкретних дій, які знаходять відображення в ефірі", — вважає "Телекритика".

Жоден із тих, хто приєднався до заяви, не зробив під своїм ім’ям роботи, яка б суперечила викладеним у заяві стандартам.

Експерти не змогли встановити, чи хтось із підписантів брав участь у підготовці сюжетів без підписів.

"Телекритика" відмічає кілька важливих збалансованих новин на телеканалах ICTV та "Новий", журналісти яких підписали заяви.

Зокрема, ICTV зробили адекватний сюжет про зустріч Ющенка з виборцями в Черкасах.

"Один з підписантів – репортер Віктор Сорока – показав збалансований сюжет про рішення Верховного Суду щодо постанови ЦВК про створення додаткових виборчих дільниць в Росії"", — говориться в аналізі.

У "Новому" зі всіма точками зору був виданий сюжет про студентську акцію протесту у Львові.

Одночасно "Телекритика" відзначає, що зміни ефіру не можна назвати революційними.

Зокрема, сама позиція журналістів, які підписали заяву, в четвер була показана тільки телеканалами "Ера", "5 канал" та "Тоніс".

"Для того, щоб дії кореспондентів-підписантів призвели до реальних змін в редакційній новинній політиці каналів, потрібна, по-перше, підтримка Ії дій ведучими новин-обличчями телеканалів. По-друге, підтримка керівників інформаційних служб", - констатує "Телекритика".

У четвер журналісти п’яти центральних телеканалів – ICTV, "Інтер", "Новий канал", "Тоніс" та НТН – висловили протест проти нинішньої ситуації із висвітленням перебігу виборчої кампанії на провідних телевізійних каналах України. Їх позиція пов’язана із тиском представників влади на ЗМІ, які змушують телеканали і їхніх власників висвітлювати події у спотвореному вигляді або взагалі замовчувати суспільно важливі новини.

Станом на 18.30 п'ятниці підтримали понад 250 представників 26 центральних і регіональних телекомпаній, зокрема, "Студії 1+1", Першого Національного, ТРК "Ера", СТБ, "5 каналу".

Читайте також:

Проти Медведчука повстало вже 18 телекомпаній




powered by lun.ua