УТ-1 не хоче боротися з цензурою. Бо думає, що зараз радянські часи

П'ятниця, 12 листопада 2004, 15:10
Керівництво Національної телекомпанії України не підписало угоду про стандарти редакційної політики, яку запропонували 13 журналістів програми "Вісті".

На зустрічі з журналістами президент НТКУ Олександр Савенко заявив, що угода не є юридичним документом.

Він запропонував журналістам вивчити умови колективної угоди, яка підписана між керівництвом та первинною організацією профспілки працівників культури, що діє в УТ-1 з радянських часів.

Савенко висловив думку, що положення розробленої журналістами угоди можна було б ввести до колективної угоди за умови згоди цієї профспілки, передає прес-служба журналістського руху за професійні стандарти.

Як відомо, у вівторок 13 журналістів "Вістей" в односторонньому порядку зобов’язалися підписатися під угодою про редакційну політику та запропонували зробити це керівництву.

Угода покликана забезпечити повноту, точність та збалансованість новин, а також обмежити можливість тиску на журналістів або керівництво телекомпанії.

Зокрема, угода визначає, що відбір тем та формування сюжетів є прерогативою виключно шеф-редактора, випускового редактора та кореспондентів.

Вона закріплює за журналістами право відмовитися від виконання доручень редакції, якщо вони суперечать законодавству.

Угода вимагає подання усіх сюжетів в ефір з підписами журналістів та наділяє лише журналіста, що знімав сюжет, правом передати його підготовку іншому журналісту або редактору.

Угода зазначає, що будь-які зміни в сюжеті не можуть бути подані в ефір без згоди журналіста, що його готував.

Журналісти "Вістей" є частиною з понад трьох сотень тележурналістів, що два тижні тому виголосили протест проти цензури на телебаченні та почали боротьбу за повноту та неупередженість новин.

Нагадаємо, що у вівторок перший віце-президент Національної телекомпанії Микола Канішевський звільнив з роботи ведучого програми "Вісті" на УТ-1 Володимира Голосняка, який минулого тижня відмовився читати "темник" і був відсторонений від роботи.

"Українська правда"

Читайте також:

Ведучого УТ-1 звільнено через "темник"

Ведучого Першого Національного каналу зняли з ефіру за відмову озвучувати "темник"



powered by lun.ua