ЖУРНАЛІСТИ ЗАКЛИКАЮТЬ ПРИПИНИТИ БРЕХНЮ

32 перегляди
Вівторок, 23 листопада 2004, 11:11
У вівторок, о 13.00, біля 1 під’їзду будинку Верховної Ради журналісти збираються оголосити перед телекамерами кількох телеканалів текст звернення до колег зі всієї України із закликом припинити брехню.

Якщо з якихось причин ми матимемо змінити місце телевізійної зйомки, дзвоніть для уточнення інформації за телефонами 8-050- 351-81-41 – Єгор Соболєв, 8-067-75-24-765 – Наталя Лигачова.

В той же час провалом закінчилася спроба акціонерів газети "День" змінити керівництво редакції в понеділок.

На зустрічі із головою правління "Українська прес-група" Олександром Суслою, творчий колектив відмовився працювати з новим редактором - Валерієм Степанюком, якого мали намір призначити власники видання, наближені до Суркіса та Медведчука.

Перед цим колективу повідомили, що акціонери звільняють шеф-редактора Олега Іванцова з нинішньої посади без пояснення причин. На запитання співробітників "Дня", Сусла пояснив рішення "виробничою необхідністю".

Натомість Іванцову запропонували стати кореспондентом відділу економіки зі збереженням зарплати, на що він заявив, що не працюватиме на таких умовах.

Слідом за Іванцовим про рішення не готувати газету заявили працівники всіх творчих відділів газети із більт-редакцією включно, якщо буде змінено редактора.

За три місяці перед виборами від керівництва газетою відсторонили головного редактора видання Ларису Івашину, яка кілька місяців офіційно перебувала у відпустці.

В понеділок вона неочікувано з’явилася на редакційні збори, щоб підтримати колектив редакції.

У результаті акціонери змінили рішення, і вчорашній номер газети "День" вийшов, щоправда тільки російською мовою, оскільки англійський і український випуски технічно не встигли підготувати.

У журналістських колах Валерій Степанюк, колишній головний редактор львівської газети "Ратуша" і власний кореспондент ТВО "УТН" у Львові, відомий як людина, яка тривалий час була головним цензором телеканалу "Інтер". Віднедавна він виконує аналогічні функції на студії "1+1".

В той же час на каналі "1+1" замість телевізійної служби новин буде виходити спецпроект В’ячеслав Піховшека "Президентські вибори 2004", - передає "Телекритика".

Таке рішення було прийнято колективом ТСН і генеральним директором каналу Володимиром Оселедчиком на спільному засіданні ввечері в понеділок, повідомила ведуча ТСН Людмила Добровольська.

Вести випуски ТСН відмовилися Людмила Добровольська та Алла Мазур. Також на знак солідарності вести ефір програми "Проспорт" відмовився вести Сергій Полховський.

Причиною відмови вести випуски новин журналісти називають небажання читати "темники".

Нагадаємо, що ведучі Андрій Тичина та Олесь Терещенко ще у неділю відмовились вести марафон разом із Піховшеком.

Про своє звільнення з телеканалу "Інтер" в понеділок в ефірі "5 каналу" повідомив журналіст Кирило Якубовський. "Журналістика на "Інтері" вмерла", - зазначив Якубовський, пояснивши, що "у міжнародній тематиці "темники" не дуже поширені, цією більш-менш об’єктивною інформацією журналісти виправдовують той бруд, який ллється з "Інтера" стосовно подій у внутрішній політиці".

Також про свою відмову працювати за "темниками" заявила журналіст УТ-1 Ольга Кашпор.

"Українська правда"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua