Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У Януковича буде дешева кампанія. Біг-морди нагадуватимуть, що "він ще на цьому світі"

П'ятниця, 10 грудня 2004, 19:07
Керівник виборчого штабу Віктора Януковича Тарас Чорновіл заявляє, що агітаційна кампанія кандидата буде не дуже дорогою.

Як передає кореспондент УНІАН, про це він заявив в інтерв`ю журналістам у Києві.

На запитання, чи правда, що виборча кампанія Януковича коштувала стільки ж, скільки президентська кампанія Джорджа Буша в США, Чорновіл сказав, що йому "важко говорити про попередню кампанію, бо мене до неї навіть близько не допускали. При тому, що я напрошувався і хотів брати у ній активну участь".

Чорновіл зазначив, що його участь у кампанії Януковича блокувалася також з боку адміністрації Президента.

Він розповів, що "зараз витрати на агіткампанію абсолютно дрібні. Ми тільки її починаємо. Агітаційна кампанія буде не дуже дорога… Будуть тільки окремі ролики та прокрутки фільмів".

Чорновіл наголосив, що "агітаційна продукція сама по собі не є дуже дорогою. Тим більше, що ми її випускаємо і випускали в минулих турах в десятки разів менше, ніж у Ющенка".

Він також зазначив, що "біг-борди будуть лише для того, щоб нагадати, що ми взагалі ще існуємо в цьому світі… Хоча я не прихильник цього методу агітації".

Чорновіл зазначив, що поїздки Януковича до західних регіонів України поки не здійснюватимуться, бо місцеві правоохоронні структури не можуть гарантувати безпеку Януковича. "До того ж, багато хто з них присягнули іншому кандидату".

Згідно з даними громадського моніторингу коаліції "Свобода вибору" фінансування виборчої кампанії 2004 року вартість президентської кампанії Віктора Януковича на 14 листопада становила 3 016 585 доларів.

За даними організаторів, кошти витрачені на Януковича перевищують законодавчий ліміт виборчого фонду на 526 000 доларів, говориться в прес-релізі коаліції.

Читайте також:

Янукович витратив на кобзонів, соняшники й біг-морди три мільйони доларів

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування