Ющенко знову вийде на Майдан. Янукович працює в режимі автовідповідача
Вівторок, 14 грудня 2004, 15:05
Українські телеглядачі вже у вівторок ввечері побачать нові передвиборчі ролики кандидата в президенти Віктора Ющенка.
Презентація нової відеопродукції пройшла у вівторок для журналістів у виборчому штабі кандидата.
Усього журналісти побачили чотири нових відеоролики, причому кожний з них - українською і російською мовами.
У новій телерекламі, яка витримана у традиційних для виборчої кампанії Ющенка помаранчево-жовтих тонах, використані кадри подій останніх тижнів. Ющенко з'являється в них на Майдані Незалежності разом із братами Кличками й співачкою Русланою. Ролики починаються й закінчуються новим слоганом "Мир вам".
"Це виборча кампанія завтрашнього дня, ми прийшли не воювати, ми прийшли творити", - прокоментував двомовність нової політреклами Ющенка її творець Ярослав Лесюк, ідеолог і розроблювач помаранчевого стилю президентської кампанії.
Він розповів, що нинішня символіка кандидата в президенти створювалася поетапно: спочатку ми розробили кольори - жовтий із червоним відтінком, потім додали підкову, далі слоган "Вірю. Знаю. Можемо", а вже потім знак оклику й слово "так".
За словами Лесюка, уперше символіка Ющенка була продемонстрована виборцям під час його сходження на найвищу гору Карпат Говерлу в липні 2003 року. "Наша символіка персоніфікує загальнолюдські поняття", - сказав Лесюк.
Коментуючи виборчу кампанію кандидата Віктора Януковича, Лесюк відзначив, що основним її методом була велика кількість зовнішньої реклами ("біг-бордів"), які "використали технології нав'язування - свідомого й підсвідомого", що досить ефективно.
Коментуючи виниклу тему сепаратизму, Лесюк указав на небезпеку цих технологій, у той же час відзначивши, що в цьому питанні "багато чого робилося професійно".
Тим часом поки нічого не відомо про найближчі плани щодо ведення передвиборчої кампанії в електронних ЗМІ іншого кандидата в президенти - Віктора Януковича.
Всі телефони у прес-центрі його виборчого штабу працюють у режимі автовідповідача, а мобільні телефони відключені. Сам Янукович у вівторок зустрічається зі своїми виборцями у Севастополі.
РІА "Новості", "Інтерфакс-Україна"
Презентація нової відеопродукції пройшла у вівторок для журналістів у виборчому штабі кандидата.
Усього журналісти побачили чотири нових відеоролики, причому кожний з них - українською і російською мовами.
У новій телерекламі, яка витримана у традиційних для виборчої кампанії Ющенка помаранчево-жовтих тонах, використані кадри подій останніх тижнів. Ющенко з'являється в них на Майдані Незалежності разом із братами Кличками й співачкою Русланою. Ролики починаються й закінчуються новим слоганом "Мир вам".
"Це виборча кампанія завтрашнього дня, ми прийшли не воювати, ми прийшли творити", - прокоментував двомовність нової політреклами Ющенка її творець Ярослав Лесюк, ідеолог і розроблювач помаранчевого стилю президентської кампанії.
Він розповів, що нинішня символіка кандидата в президенти створювалася поетапно: спочатку ми розробили кольори - жовтий із червоним відтінком, потім додали підкову, далі слоган "Вірю. Знаю. Можемо", а вже потім знак оклику й слово "так".
За словами Лесюка, уперше символіка Ющенка була продемонстрована виборцям під час його сходження на найвищу гору Карпат Говерлу в липні 2003 року. "Наша символіка персоніфікує загальнолюдські поняття", - сказав Лесюк.
Коментуючи виборчу кампанію кандидата Віктора Януковича, Лесюк відзначив, що основним її методом була велика кількість зовнішньої реклами ("біг-бордів"), які "використали технології нав'язування - свідомого й підсвідомого", що досить ефективно.
Коментуючи виниклу тему сепаратизму, Лесюк указав на небезпеку цих технологій, у той же час відзначивши, що в цьому питанні "багато чого робилося професійно".
Тим часом поки нічого не відомо про найближчі плани щодо ведення передвиборчої кампанії в електронних ЗМІ іншого кандидата в президенти - Віктора Януковича.
Всі телефони у прес-центрі його виборчого штабу працюють у режимі автовідповідача, а мобільні телефони відключені. Сам Янукович у вівторок зустрічається зі своїми виборцями у Севастополі.
РІА "Новості", "Інтерфакс-Україна"