"5 канал" і Піховшек стали переможцями у журналістів

Понеділок, 17 січня 2005, 13:21
"5 канал" та шеф-редактор його теленовин Андрій Шевченко уособлюють "найбільші здобутки української журналістики минулого року".

Такі підсумки опитування засобів масової інформації та журналістів, які висвітлюють діяльність ЗМІ щодо ситуації на вітчизняному інформаційному ринку, проведеного Центром громадських ініціатив "Інформаційне суспільство" з 20 грудня 2004 року по 5 січня 2005 року.

На запитання про кращого журналіста 2004 року слідом за Шевченком респонденти назвали Юлію Мостову ("Дзеркало тижня"), Романа Скрипіна ("Час" на "5 каналі"), Сергія Рахманіна ("Дзеркала тижня").

Також опитані відзначили автора телепроекту "Закрита зона" Володимира Ар’єва, політичного оглядача Тетяну Коробову та керівника проектів ГО "Телекритика" Наталію Лигачову.

Вони помітно випередили в опитуванні інших журналістів (поміж лідерів називалося близько 20 осіб).

Опитування засвідчило, що "5 канал" (спільний проект телекомпаній "МБМ" та "Експрес-Інформ") став медіа-лідером 2004 року з першістю в більш ніж двох третинах регіонів України.

За ним ідуть газета "Дзеркало тижня", телекомпанія "Ера", інтернет-видання "Українська правда".

На 5-6 позиціях ідуть газети, що протягом двох останніх років мають стабільний передплатний тираж понад 100 тисяч примірників, – "Україна молода" і "Народне слово".

"Сільські вісті" – найтиражніше за передплатою загальнополітичне видання – посіло в цьому опитуванні лише 9 місце, поступившись інформаційному сайту "Обком" та радіостанції "Ера".

Закрили першу десятку лідерів радіо "Свобода" і "Громадське радіо".

Організатори опитування просили також назвати "медіа-розчарування 2004 року" – і серед ЗМІ, і серед окремих журналістів.

"Тут симпатії (точніше, антисимпатії) "вишикувалися" в такому порядку: Піховшек ("Епіцентр" на ТРК "Студія "1+1"), Герман-Стеців (прес-служба колишнього прем’єр-міністра Януковича), ТРК "Україна", Джангіров ("Проте", "Студія "1+1"), Національна телекомпанія України, Корчинський ("Проте", "Студія "1+1"), Кісельов (ТРК "ICTV"), ТРК "Київська Русь", ТРК "Інтер", газета "2000"," - зазначено в прес-релізі.

Згідно з повідомлення Центру "Інформаційне суспільство", опитування проводилося електронною поштою - було розіслано анкети майже на 1100 адрес.

Відповіді надійшли приблизно від кожного десятого респондента з усіх областей, Автономної Республіки Крим та м.Києва.

"Телекритика"


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування