В телекомпанії Ахметова вважають, що попередження Нацради "нічого не значить"

П'ятниця, 21 січня 2005, 21:21
Національна рада з питань телебачення й радіомовлення винесла попередження керівництву телерадіокомпанії "Україна", а не каналу в цілому, заявив президент ЗАТ ТРК "Україна" Геннадій Кондауров.

"При голосуванні Шевченко (заступник голови Нацради Віталій Шевченко) вніс пропозицію про попередження каналу, про перешкоджання Нацраді. А це перше попередження до того, щоб відібрати ліцензію. Це формулювання юридично абсолютно нічого не значить. Він зняв своє попередження на адресу телекомпанії", - заявив Кондауров.

У п'ятницю в Донецьку на прес-конференції, присвяченій тиску на ЗМІ під час виборчої кампанії Кондауров сказав, що не всі члени Нацради підтримали позицію Шевченка. "Для деяких було дивно, чому він у листі на адресу нашої компанії не вказав свою посаду, а написав, що він народний депутат, хоча таким не є", - заявив Кондауров.

"На наступному тижні ми маємо намір запросити в Донецьк і Томенка (голова парламентського комітету з питань свободи слова), і Шевченка, і когось ще, хто займається цими процесами, запросити керівників місцевих каналів і провести прямий ефір", - сказав Кондауров.

За його словами, зустріч буде відкритою, і в ній зможуть взяти участь керівники компаній і журналісти. "Я думаю, що журналісти повинні поставити всі питання, які хочуть", - зазначив Кондауров.

21 січня заступник голови Нацради Шевченко заявив, що звернеться в суд для припинення спекуляцій ТРК "Україна" і народного депутата України (фракція "Регіони України") Олексія Корсакова навколо покарання керівництва цієї телекомпанії за зловживання свободою слова.

Шевченко має намір також вимагати покарання винних у поширенні неправдивої інформації.

20 січня Нацрада з телерадіомовлення повідомила, що винесла попередження керівництву ТРК "Україна" за протидію перевірці передач цієї телекомпанії, що викликали обурення громадськості перед завершенням виборів й у зв'язку з підігріванням на сході України сепаратистських настроїв.

За це рішення проголосували шестеро членів Національної ради, двоє утрималися.

Підставою для такого рішення стало те, що керівництво ТРК "Україна" відмовилося надати відеозаписи кількох передач на запит Нацради.

Як відомо, ТРК "Україна" належить донецькому бізнесмену Ринату Ахметову.

"Інтерфакс-Україна"



powered by lun.ua