Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Кірпа витратив мільярди на невідомо що між Києвом і Одесою

Четвер, 12 травня 2005, 11:58
Рахункова палата України вважає будівництво альтернативної дороги на ділянці "Київ-Одеса" не раціональним.

Про це заявив голова Рахункової палати України Валентин Симоненко журналістам.

Голова Рахункової палати зазначив, що існуючу дорогу "фізично неможливо використовувати як платну дорогу, і називати її навіть автобаном".

За словами Симоненка, "дорогу прийнято, стрічку розрізано, але жодного документа про прийняття дороги в експлуатацію немає, так само, як немає самого проекту".

Дорога "Київ-Одеса" є частиною дев'ятого міжнародного транспортного коридору, який сполучає Фінляндію, Росію, Україну, Молдову, Румунію, Болгарію і Грецію.

Реконструкція дороги "Київ-Одеса" розпочалася в червні 2003 року.

Урочисте відкриття першої черги автобану "Київ-Одеса" відбулося 23 жовтня 2004 року в Жашкові на 159-му кілометрі цієї траси.

На першому етапі (до червня 2004 року) будівельні роботи здійснювалися за кошти Південно-західної залізниці, яка інвестувала в цілому близько 900 млн. гривень.

Пізніше для виконання робіт під державні гарантії "Укравтодором" були залучені кредитні кошти Deutsche Bank у розмірі 400 млн. євро. З цих коштів "Укрзалізниці" повернені (з процентною ставкою за користування кредитом) 778,3 млн. грн.

Загальна вартість проекту – 2 млрд. 700 млн. грн.

24 червня 2004 року Верховна Рада прийняла закон "Про внесення змін до закону України "Про реконструкцію і експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ–Одеса на ділянці від Жашкова до Краснознам'янки", яким поширено дію закону на всю дорогу "Київ–Одеса".

У липні 2004 року президент України Леонід Кучма підписав прийнятий Верховною Радою закон.

Законом встановлено, що відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням боргових зобов'язань по кредитах, залучених для виконання робіт по реконструкції всієї автомобільної дороги "Київ–Одеса" має здійснюватися за рахунок коштів держбюджету, передбачених на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування.

Кошти, отримані як платня за проїзд по будь-якій з ділянок автомобільної дороги "Київ–Одеса", мають надходити до державного бюджету.

УНІАН

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування