"Укрзалізниця" більше не буде наживатися на продажу білетів?
Вівторок, 17 травня 2005, 15:34
Антимонопольний комітет України рекомендує "Укрзалізниці" врегулювати ціни на послуги з продажу білетів.
Про це йдеться в прес-релізі АМКУ, поширеному у вівторок.
АМКУ зазначає, що на вокзалах і в сервісних центрах пасажирам надаються додаткові платні послуги з реалізації квитків, зокрема прийом заявок, бронювання, повернення вартості квитків тощо.
За існуючими нормами, перелік та вартість цих послуг начальники залізниць встановлюють самостійно і рівень рентабельності таких послуг на різних залізницях іноді сягає більше 400%.
В той же час, "Укрзалізниця" встановила лише мінімальний рівень рентабельності додаткових послуг - не менше 30%, при цьому верхня межа - не визначена.
На думку АМКУ, однією з причин такого становища є монополізм "Укрзалізниці" і відсутність конкуренції на цьому ринку.
Щоб припинити порушення, комітет рекомендував "Укрзалізниці" у місячний термін вжити заходів щодо розробки методики, яка забезпечить єдиний порядок розрахунку вартості додаткових послуг.
"Українська правда"
Про це йдеться в прес-релізі АМКУ, поширеному у вівторок.
АМКУ зазначає, що на вокзалах і в сервісних центрах пасажирам надаються додаткові платні послуги з реалізації квитків, зокрема прийом заявок, бронювання, повернення вартості квитків тощо.
За існуючими нормами, перелік та вартість цих послуг начальники залізниць встановлюють самостійно і рівень рентабельності таких послуг на різних залізницях іноді сягає більше 400%.
В той же час, "Укрзалізниця" встановила лише мінімальний рівень рентабельності додаткових послуг - не менше 30%, при цьому верхня межа - не визначена.
На думку АМКУ, однією з причин такого становища є монополізм "Укрзалізниці" і відсутність конкуренції на цьому ринку.
Щоб припинити порушення, комітет рекомендував "Укрзалізниці" у місячний термін вжити заходів щодо розробки методики, яка забезпечить єдиний порядок розрахунку вартості додаткових послуг.
"Українська правда"