"Укрнафта" звинувачує Financial Times у брехні. Вони судитимуться?

Середа, 15 червня 2005, 15:49
Компанія "Укрнафта" спростовує інформацію, опубліковану в британській газеті "Financial Times" щодо її фінансово-господарської діяльності і не виключає можливості подати до суду на видання.

Про це йдеться у заяві прес-служби "Укрнафти", розповсюдженій у середу, повідомляє ЛІГАБізнесІнформ.

Зокрема, в ній сказано, що "дана публікація має замовний характер і направлена на дискредитацію не тільки іміджу, але й інвестиційної привабливості України напередодні Міжнародного економічного форуму в Києві 16-17 червня".

"У зв'язку з цим "Укрнафта" готує звернення до "Financial Times" з вимогою спростувати недостовірну інформації щодо фінансово-господарської діяльності компанії. У іншому випадку вона залишає за собою право звернутися з позовом у відповідні судові інстанції", йдеться у документі.

Як відомо, у статті "Помаранчева революція втрачає велич" йдеться про те, що група "Приват", "поставила собі за мету знизити вартість "Укрнафти", яку вона контролює".

Автор статті Джон Дізард вказує на те, що кілька західних нафтових компаній стали партнерами "Укрнафти" по розробці нових або існуючих родовищ, і жодна з них не може назвати цей досвід позитивним.

Говорячи про "Укрнафту", Дізард відзначив, що "на даний момент "Приватбанк" контролює компанію, володіючи лише 42% акцій. А державній компанії "Нафтогаз України" належать 50% плюс 1 акція".

При цьому він підкреслює, що держава практично позбавлена можливості контролю над "Укрнафтою".

Читайте також:

Тимошенко залишилася "браконьєром" і веде Україну до занепаду?




powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!