"Приват" вже купив "1+1" і звільнить більшість працівників?

Середа, 15 червня 2005, 16:44
Угода з продажу каналу "1+1" групі "Приват", неформальним лідером якої є Ігор Коломойський, вже майже відбулася.

Про це повідомляє "Телекритика", посилаючись на "неофіційну, але підтверджену інформацію" з кількох джерел з каналу.

За їхніми словами, мова дійсно йде про акції, які належали Олександру Роднянському та Борису Фуксману. Щодо акцій Central European Media Enterprrises Ltd., якій належить, за повідомленнями офіційних джерел, 60% голосів групи "Студія "1+1", то ні про які зміни поки що не повідомляється.

Ті ж джерела стверджують, що мова може йти про майже повну зміну менеджменту на телеканалі, оскільки саме група Роднянського-Фуксмана займалася управлінням та визначала редакційну політику телеканалу.

Журналісти "Телекритики" прогнозують звільнення "досить великої кількості телеменеджерів та топ-телеперсон, які представляли інтереси попередніх власників" у разі, якщо інформація про зміну власників телеканалу підтвердяться.

Член Нацради з питань телебачення та радіомовлення Ігор Курус, коментуючи дану ситуацію, зазначив, що "нам теж відомо про продаж на рівні чуток. Але Нацрада не знає, які умови".

"У телекомпанії "1+1", наскільки я знаю, складна структура... І до нас ще не зверталися з проханням внести зміни до ліцензії. Але купівля чи продаж каналів - в цьому немає нічого поганого. Це бізнес, як відомо, кожен бізнес вимагає якихось перевкладень, то, очевидно, власники телекомпаній вирішили, що, можливо, це фінансова складова чи політична...", сказав він.

Курус також зазначив, що "єдине, що я знаю, - це те, що в компанії є іноземні інвестори. Не знаю, чи вони погодились (на зміну власників іншої частини акцій) чи ні".

"Наскільки мені відомо, відбувались дії щодо погодження частки. Це означає, що "Приватбанк" точно не купив весь канал. Він міг купити якусь частку. Якщо це частка, яка належала Роднянському, Фуксману - це є одне, а якщо вони купили частку Лаудера… Але я думаю, що таки перекуплена частка Роднянського та Фуксмана", сказав він.

Журналісти "Телекритики" зазначають, що їй поки не вдалося підтвердити свою інформацію з офіційних джерел. За їхніми словами, прес-служба "1+1" коментарів не надала, як і прес-служба московського телеканалу СТС, який очолює Олександр Роднянський.

Однак, "Телекритиці" стало відомо, що на п'ятницю призначено збори представників менеджменту каналу для зустрічі з керівництвом, включаючи Бориса Фуксмана.

"Судячи зі всього, саме там має бути повідомлено щось конкретне про майбутні зміни", припускають журналісти видання.

Читайте також:

"Приват" купує канал "1+1"?




powered by lun.ua