"1+1" таки можуть "ПРИВАТизувати" за 100 мільйонів

Понеділок, 18 липня 2005, 10:51
У п'ятницю після зборів засновників телеканалу "Студія 1+1" його співвласники – генеральний директор компанії Innova-film Борис Фуксман і почесний президент каналу Олександр Роднянський – офіційно заявили про те, що ведуть переговори про продаж "1+1" групі "Приват".

Про це пише "Комерсант-Україна".

За словами Бориса Фуксмана, уперше група "Приват" звернулася до співзасновників каналу з пропозицією про покупку наприкінці березня 2005 року.

"'Приват' прийшов до нас з дуже цікавою пропозицією. Він перший почав серйозно говорити на цю тему, – повідомив пан Фуксман. – Зараз угода обговорюється, ми знаходимося в процесі тривалих переговорів".

Його слова підтверджує інший співзасновник телеканалу – Олександр Роднянський. "Переговори ведуться, але рішення ще не прийняте", – заявив він.

За інформацією власників "1+1", мова йде про продаж 40% частки телеканалу, що залишаться в Фуксмана і Роднянського після реструктуризації компанії, яка почалася місяць тому. Реструктуризація передбачає, що американській CME буде належати 60% частки телеканалу.

При продажу каналу будуть враховуватися його аудиторія, частка на рекламному ринку, вартість бренду і технічної бази. Експерти кажуть, що на ціну каналу також може вплинути тривала юридична суперечка навколо ліцензії на мовлення на каналі УТ-2 між "Студією 1+1" і ТРК "Аїті" (належить Media International Group Вадима Рабиновича).

ТРК "Аїті" у 1996 році виграла конкурс на мовлення на каналі УТ-2, однак ефірного часу так і не одержала. "У кращому випадку ціна всього каналу може складати $100-120 млн, – говорить медіа-директор рекламного агентства "Медіа-експерт" Олексій Вирко, – у гіршому – $50 млн".

Однак низка експертів думає, що "Студія 1+1" може коштувати і дорожче. "Якщо за канал заплатять більше фактичної вартості, приблизно $150 млн., тоді це вже пов'язано з політикою", – вважає віце-президент рекламного агентства Linea 12/McCann Павло Таяновський.

Про те, що інтерес "Привату" до телеканалу може бути викликаний політичними мотивами, говорять і інші експерти.

"Наявність могутнього медіа виведе "Приват" у лідери політико-економічного процесу", – вважає пан Вирко.

На думку директора Київського центру політичних досліджень і конфліктології, політолога Михайла Погребинського, група "Приват" не відчуває на собі такого тиску з боку влади, як інші фінансово-промислові групи. Тому логічно припустити, що покупкою каналу вона розраховується за прихильність влади.

Більше того, Погребинський думає, що переговори про продаж "плюсів" варто розглядати в контексті циркулюючих на ринку чуток про зміну власників інших телеканалів. В останні два місяці багато говориться про продаж телеканалів "Інтер", 71% акцій якого належало покійному членові СДПУ(о) Ігорю Плужникову, а також каналів, що входять у юридично не оформлений медіа-холдинг Віктора Пінчука, – "Нового" і СТБ.

Керівники каналів заперечують можливість продажу найближчим часом, однак експерти вважають, що про це стане відомо вже у вересні. "Я стверджую, що зараз йде перерозподіл медіа-каналів на користь нової влади перед виборами наступного року", – заявив пан Погребинський.

Власники групи "Приват" у неділю не змогли прокоментувати покупку каналу "1+1". В офісі компанії "Синтоза", що входить у групу "Приват", повідомили, що співвласники групи Ігор Коломойський і Геннадій Боголюбов знаходяться у відрядженні. Одержати коментарі в них можна буде на наступному тижні.




powered by lun.ua