Червоненко не віддавав порт і проти "публічної дівки"

Четвер, 15 вересня 2005, 17:25

В.о. міністра транспорту і зв'язку Євген Червоненко заперечує обвинувачення екс-глави СБУ Олександра Турчинова в незаконному відчуженні терміналу Іллічівського порту.

"Я термінал не передавав і не відчужував від держави", - сказав він на прес-конференції в четвер.

За словами Червоненка, те ж стосується і всіх інвестиційних проектів, що веде міністерство.

"На всіх інвестпроектах міністерство сьогодні перевиконало план і по інвестиціях, і по надходженнях у бюджет – на 5 з половиною мільярдів, що почали надходити в нашу систему", - сказав міністр.

Він відзначив, що незалежно від будь-яких змін, що будуть вноситися в інвестиційні проекти, "державну частку, поки я міністр, я розмити не дам".

"А якщо я навіть не буду (міністром), я буду прописувати так, щоб хто б не прийшов, ніколи б не ставився до держави як до публічної дівки", - сказав Червоненко.

В той же час, мінтрансзв'язку у четвер розповсюдило заяву зі спростуванням звинувачень Турчинова щодо незаконної передачі Іллічівського порту.

Міністерство підтверджує, що між Іллічівським портом та ЧП "Укртрансконтейнер" (яке входить в групу "Національна контейнерна компанія" - провідний російський оператор контейнерних терміналів) було укладено договір про спільну діяльність.

"Окремими пунктами договору чітко прописано, що зазначена спільна діяльність порту і інвестора відбувається без створення окремої юридичної особи. Крім цього, в угоді зазначено, що майно порту не змінює правового статусу і залишається у державній власності", - підкреслюється в заяві.

"Одночасно інвестор приймає на себе зобов’язання інвестувати у розвиток портової інфраструктури (крани, тилова техніка тощо) 495 млн. доларів США. Із зазначено суми 51 млн. буде інвестовано в цьому році у реконструкцію причалів і придбання нових перевантажувачів", - стверджує відомство Червоненка.

"Як тільки нове керівництво почало наводити у портах порядок, розбиратися та знищувати злочинні тіньові схеми розкрадання народного майна і грошей, що складалися роками, одразу ж почали тиснути на Міністерство і пішли "ходоки" до всіх інстанцій", - говориться в заяві.

"Перед тим як надати згоду на укладання спільного договору з ЧП "Укртрансконтейнер", Мінтрансзв'язком була проведена перевірка його доцільності," – зазначив Червоненко.

Мінтрансзвязку повідомляє, що два тижні тому за ініціативою міністерства була проведена нарада за участі представників СБУ, ГоловКРУ, Фонду держмайна, КРУ Мінтрансу за результатами якої було вирішено провести додаткову перевірку доцільності угоди та звернутися до додаткових незалежних аудиторів.

"Звертаємо увагу, що оцінка внеску порту у спільну діяльність проводилась за участю Фонду держмайна, який підтвердив її відповідність вимогам нормативно-правових актів з питань оцінки майна", - говориться в заяві.

"Розподіл прибутку буде проводитись за фактичними внесками сторін. Але, ще раз підкреслюємо, що передачі майна з держвласності у приватну договором не передбачено і фактично не існує", - стверджує відомство Червоненка.

"Українська правда"



powered by lun.ua