Цього року політики будуть піаритися дорожче
Центральна виборча комісія і Національна телекомпанія України погодили вартість ефірного часу для політичної реклами.
Про це повідомив голова ЦВК Ярослав Давидович у середу після завершення засідання Центрвиборчкому.
"Зараз ми вийшли на домовленість, що вартість однієї хвилини ефірного часу для представлення передвиборних програм складе 1 тис. 388 грн. 90 коп. Це не 4 тис. як нам пропонувалося раніше, коли вже був зверстаний бюджет витрат на виборчу кампанію", - сказав Давидович.
Голова ЦВК нагадав, що під час президентських виборів у 2004 році вартість однієї хвилини становила 1 тис. 250 грн.
"Закон України створює всім суб'єктам виборчого процесу рівні умови. Навіть ті партії, які не мають грошей, зможуть себе подати за рахунок держави – на телебаченні, радіо і в газетах", - сказав Давидович.