Янукович не вилазить з телевізора, а нашоукраїнців жодного разу не похвалили

Середа, 22 лютого 2006, 17:58

За минулий тиждень Партія регіонів опублікувала найбільшу кількість своїх партійних месиджів (послань).

Про це свідчать результати моніторингу телепрограм новин на провідних телеканалах за 13-19 лютого 2006 року, презентовані на прес-конференції в середу.

Моніторинг проводиться Комітетом "Рівність можливостей" та асоціацією "Спільний простір" методом контент-аналізу й експертного аналізу змісту телепрограм, у рамках проекту "Передвиборний моніторинг телевізійних новин" за підтримкою Національного Демократичного Інституту.

Як повідомив голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев, протягом тижня українські телеканали висвітили 22 партійних месиджа Партії регіонів.

З них 10 були присвячені темам, що, на думку соціологів, найбільше хвилюють суспільство (політика цін і податків, виведення зарплат з "тіні", подолання бідності, соціальний захист населення, пенсійна політика і так далі).

Друге місце по цьому показнику зайняла Соцпартія, якій вдалося опублікувати 8 месиджів, з них 3 - з основних проблем.

Третє місце розділили Блок Юлії Тимошенко і блок "Наша Україна", кожний з яких опублікував по 3 месиджа, з них 2 - з основних проблем.

Компартія опублікувала тільки 1 партійний месидж, а Народний блок Володимира Литвина "Ми" - жодного.

Лідером уваги телеканалів на цьому тижні в цілому стала Партія регіонів - цій партії було присвячено 4,7 тис. секунд сумарного часу новин за минулий тиждень у нейтральній тональності.

445 секунд - у позитивній і 344 секунди - у негативній. Друге місце зайняв Блок Юлії Тимошенко: майже 3,5 тис. секунд - у нейтральній тональності, 139 секунд - у позитивній і 80 секунд - у негативній. Третє посіла Соцпартія: 1374 секунди в нейтральній тональності, 139 секунд - у позитивній і 80 секунд - у негативній.

На четверте місце по увазі новин опустився блок "Наша Україна": 1323 секунди - у нейтральній тональності, 192 секунди - у негативній і жодної - у позитивній.

П'яте місце дісталося блоку Литвина: 721 секунда в нейтральній тональності, 7 секунд - у негативній і жодної - у позитивній. Останнє місце посіла КПУ: 164 секунди - у нейтральній, 90 секунд - у негативній і жодної у позитивній тональності.

Російські телеканали на цьому тижні більш пасивно висвітлювали події в Україні, хоча як і раніше використовували маніпулятивні технології на користь Партії регіонів.

Найбільш об'єктивним друкованим виданням названа газета "Дзеркало тижня", а найбільш ангажованими на цьому тижні стали "Україна молода" (активно критикує усіх, крім НСНУ), "Сільські вісті" (на користь СПУ) і "Голос України" (на користь блоку Литвина).

"Інтерфакс-Україна"



powered by lun.ua