Російський телеканал не показав своє інтерв’ю з Ющенком

Понеділок, 13 березня 2006, 16:14

Російський телеканал РТР зняв з ефіру інтерв’ю президента Віктора Ющенка в рамках програми "Формула влади", що мало вийти в суботу.

Як стало відомо УП, програму з Ющенком зняли без будь-якого пояснення, незважаючи на те, що вона була анонсована в журналі "Огонек" та "Известиях".

В коментарі для УП прес-секретар президента Ірина Геращенко повідомила, що автор програми Михайло Гусман дізнався про зняття програми в п’ятницю. За його даними, програму перенесено на 8 квітня. "Причини не пояснені", - зазначила Геращенко.

"Наскільки мені відомо, програму пустили по каналу "РТР-планета", який транслюється на Європу, а на РТР, що транслюється на території Росії, в цей час було показано інтерв’ю з прем’єр-міністром Індії", - додала вона.

Прес-секретар президента розповіла, що в інтерв’ю, яке мало бути показано, Ющенко виступає "як особистість".

"На мою думку, багато росіян знаходяться в тенетах ідеологічних міфів про Ющенка як людину. Здавалося, що це буде цікавим і корисним для розвінчання міфів та сприятиме добросусідським стосункам, бо президент говорив дуже тепло", - зазначила вона.

За словами Геращенко, в інтерв’ю Ющенко розповідав про себе, свої захоплення. "Це те, що відомо українцям, але невідомо російському глядачеві. Шкода, що програма не вийшла", - сказала прес-секретар президента.

Вона також висловила сподівання, що інтерв’ю всі ж таки вийде.

Канал РТР є одним з двох національних каналів, що покриває майже всю територію Росії.

"Українська правда"



powered by lun.ua