Богословська закрила телеканал

П'ятниця, 17 березня 2006, 17:43

За позовом лідера партії "Віче" Інни Богословської судом було тимчасово припинено дію ліцензії дніпропетровської ТРК "Приват ТВ Дніпро".

Зокрема, Бабушкінський районний суд Дніпропетровська визнав грубим порушенням закону "Про вибори депутатів" поширення дніпропетровської ТРК "Приват ТВ Дніпро" 26 лютого програми "Губернські хроніки".

Таке рішення суд ухвалив у четвер за судовим позовом Богословської. Суд також призупинив дію ліцензії ТОВ "ТРК Приват ТВ Дніпро" на право користування каналами мовлення до закінчення виборчого процесу.

Зокрема, у сюжеті, присвяченому партії "Віче" і її лідеру Богословській, містилися елементи передвиборної агітації проти даної партії.

У той час як телеканал не мав на проведення такої агітації передбачених законом підстав у вигляді укладеного із суб'єктом виборчого процесу договору на контрагітацію проти "Віче" і факту оплати ефірного часу.

Також, на думку сторони позивача, було порушено положення ч.12 ст.68 закону, що вимагає здійснювати висвітлення виборчого процесу в засобах масової інформації на принципах неупередженості, об'єктивності і збалансованості.

Крім того, було порушено положення ч.10 ст.69 закону, що вимагає від преси у випадку оприлюднення результатів опитування громадської думки вказати параметри опитування: організацію, що його проводила, час проведення, кількість опитаних.

"Ми розуміємо, що в телеканалу є власники - група "Приват" - які напевно мають свої політичні пристрасті...", - заявив голова Дніпропетровської міської організації партії "Віче" Володимир Діденко.

"Ми розуміємо також, що ведучий програми не може бути неупередженим,... оскільки балотується в обласну раду за списком однієї з партій", - додав він.

"Ми неодноразово підкреслювали, що виступаємо не проти каналу і навіть не проти критики на адресу партії, що звучала з нього. Ми вважаємо, що закон повинен однаково діяти у відношенні всіх суб'єктів виборчого процесу", - зазначив Діденко.

"Дуже шкода, що журналісти і глядачі повинні розплачуватися за політичні амбіції власників і окремих публіцистів", - додав він.

Як повідомлялося, 26 лютого в програмі "Губернські хроніки" ТРК "Приват ТВ Дніпро", що мовить на 9 телеканалі в Дніпропетровську, транслювався 12-хвилинний сюжет, присвячений партії "Віче". Сюжет містив різку критику на адресу лідера партії.

Головна вимога позивача полягала у визнанні дій ТРК "Приват ТВ Дніпро", як виробника і розповсюджувача даної продукції, порушенням закону про вибори.

"Інтерфакс-Україна"



powered by lun.ua