Російські канали продовжують брехати про в'язниці ЦРУ в Україні

Понеділок, 20 березня 2006, 19:58

Міністерство оборони заявляє, що державний телеканал "Росія", який раніше поширив недостовірну інформацію про нібито розташування на українській території секретних в'язниць ЦРУ, знову "увів в оману глядацьку аудиторію на ту ж тему".

"19 березня телеканал "Росія" повернувся до теми про наявність на території українського військового гарнізону Макарів-1 в'язниць ЦРУ США для міжнародних терористів. Замість того, щоб вибачитися за недостовірні факти, наведені в попередній програмі і спростувати їх, один з авторів передачі поширив нову недостовірну інформацію", - йдеться в заяві прес-служби Міноборони.

У заяві говориться, зокрема, що в програмі було зазначено, що під час недавнього візиту журналістів разом з міністром оборони Анатолієм Гриценком до гарнізону "Макарів-1", представникам телеканалу "Росія" не було показано значну частину будинків і приміщень, що розташовані на території бази, а також не було надано можливості поспілкуватися з начальником гарнізону "Макарів-1" підполковником Юрієм Синилом.

"Насправді міністр оборони дозволив усім журналістам без винятку оглянути будь-яке приміщення на території військового містечка "Макарів-1", а начальник гарнізону підполковник Юрій Синило постійно знаходився поруч з журналістами і на їхнє прохання давав коментарі. Ексклюзивне інтерв'ю для телеканалу "Росія" дав і міністр оборони України Анатолій Гриценко", - заявляє прес-служба Міноборони.

Крім цього, йдеться в заяві, в програмі замість даних, оприлюднених командиром авіаційної винищувальної бригади Валерієм Лозицьким, про те, що протягом 2005 року на аеродромі "Озерне" взагалі не здійснювалися посадки іноземних літаків, "з незрозумілої причини російським телеканалом чомусь була представлена інформація про кількість літаків антитерористичної коаліції, яка скористалися повітряним простором України на шляху до Афганістану".

"У програмі жодним словом не було сказано про те, що відвідати "Макарів-1" двічі запрошувався й аташе з питань оборони при посольстві РФ в Україні генерал-лейтенант Володимир Кузьмичев, який має право на відвідування таємних об'єктів і мав можливість побувати там, але проігнорував це запрошення", - йдеться в заяві прес-служби Міноборони.

Як уже заявляв Гриценко, на телеканал "Росія" за поширення недостовірної інформації, яка зашкодила іміджу як Збройних сил України, так держави в цілому, буде подано позовну заяву до суду.

"Інтерфакс-Україна"



powered by lun.ua