Турчинова можуть судити за Пукача

Середа, 29 березня 2006, 16:01

Заступник генерального прокурора Віктор Шокін заявляє, що не організовував витоку інформації щодо перебування генерала Олексія Пукача в Ізраїлі.

Про це йдеться у заяві Шокіна, поширеній у середу прес-службою генпрокуратури.

"Чергове звинувачення колишнім головою Служби безпеки України Турчиновим мене в організації витоку інформації щодо місця перебування Пукача через журналіста газети "Сегодня" Корчинського викликало у мене щире здивування", - йдеться в заяві.

Шокін також нагадав, що 28 липня 2005 року генпрокурор Святослав Піскун підписав постанову про відмову у порушенні кримінальної справи за фактом розголошення у газеті "Сегодня" відомостей щодо місця перебування Пукача за відсутністю складу злочину.

Він також відзначив, що 12 липня 2005 року заступник голови СБУ Кожем’якін підписав, а Турчинов 18 липня особисто затвердив постанову про закриття та знищення оперативно-розшукової справи стосовно посадових осіб Генпрокуратури "у зв’язку із спростуванням у встановленому порядку матеріалів про злочинну діяльність особи".

Шокін не виключив, що "постійні і безпідставні заяви Турчинова у пресі продиктовані бажанням будь-яким чином вигородити себе та Кожем’якіна у кримінальних справах, які наразі розслідуються Генпрокуратурою та СБУ" .

"Користуючись нагодою хотів би запевнити Турчинова, що після закінчення розслідування у вказаних кримінальних справах, тобто коли в них будуть розставлені всі крапки над "і", я не виключаю можливості свого звернення до суду з відповідним позовом", - додав він.

Як відомо, Турчинов неодноразово натякав, що операцію СБУ з затримання генерала Пукача, обвинувачуваного у вбивстві Георгія Гонгадзе, було зірвано через злив інформації одним з працівників ГПУ журналістові газети "Сьгогодні".

Конфлікт між Турчиновим і ГПУ продовжився, коли Генпрокуратура порушила кримінальну справу за фактом знищення співробітниками СБУ документів оперативно-розшукової справи, заведеної на російського бізнесмена Семена Могилевича, який нібито має причетність до компанії "РосУкрЕнерго".

Українська правда



powered by lun.ua