Найбільше на рекламу розтратилися януковичі, нашоукраїнці і Литвин

П'ятниця, 31 березня 2006, 10:31

Доходи ЗМІ від розміщення політичної реклами в чотири-п’ять разів перевищили ті, що були під час минулої парламентської кампанії.

Такими є дані рейтингу вартості політичної реклами партій та блоків, який провела коаліція громадських організацій "Свобода вибору", повідомляє "Німецька хвиля".

Лідером видатків на рекламу названа Партія регіонів, яка витратила майже 39 мільйонів гривень. Далі йде блок "Наша Україна", який витратив трохи менше 31 мільйона.

Крім того, судячи з загальних видатків на кампанії, подорожчав також голос виборця.

Найдорожче, за оцінками експертів, він обійшовся Народному блоку Литвина - в середньому в триста гривень. Найдешевше Блоку Юлії Тимошенко - від трьох до п‘яти гривень за голос.

Серед партій, які не подолали тривідсоткового бар’єра, найбільше на рекламу в пресі потратився Блок Литвина – майже 33 з половиною мільйони гривень.

Далі йде "Партія екологічного спасіння ЕКО+25%” та об’єднання "Віче України”.

На думку одного з авторів моніторингу Ігоря Маркова, такі значні кошти були задіяні через те, що партії розглядали виборчу кампанію скоріше як змагання іміджевих брендів, а не політичних програм та суспільних ідей.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування